Apps tijdens downloaden op je iPhone verwijderen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) kan ik op mijn oude 3G een app verwijderen terwijl die aan het downloaden is? (het is een app van meer dan een gig en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps tijdens downloaden op je iPhone verwijderen
kan ik op mijn oude 3G een app verwijderen terwijl die aan het downloaden is? (het is een app van meer dan een gig en heb geen zin hierop te wachten)
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Méér dan 1GB? Dat is dan een zeer dure app.
Sluit je iPhone aan op iTunes en download die app via de AppStore. |
|
|||
|
|||
hij is inderdaad zeer duur, hij is wel helemaal gratis, maar bedankt voor de tip (zat hier zelf ook aan te denekn, maat dacht misschien kan het anders)
Bedankt |
|
||||
|
||||
Reboot..? Verwijderen met iFile, is er echt geen andere manier als je over JB beschikt? Vast wel toch!..?
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen apps downloaden of verwijderen meer in Cydia. | vietigra | Jailbreak apps en thema's | 0 | 12-03-11 01:37 |
Cydia loopt vast tijdens downloaden | machiel11 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 05-02-11 15:48 |
Windows: App downloaden - verwijderen - opnieuw downloaden | tobyzitz | iTunes | 2 | 28-06-09 11:54 |
[Cydia] Fout tijdens downloaden van programma | francebramie | Jailbreak apps en thema's | 9 | 04-02-09 18:48 |
|
|