updaten tegen veiligheidslek oudere modellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik hoor op het nieuws verhalen over dat ik asap mijn iphone moet updaten om een beveiligingslek. Maar wat als ik een iphone4 heb die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
updaten tegen veiligheidslek oudere modellen
Ik hoor op het nieuws verhalen over dat ik asap mijn iphone moet updaten om een beveiligingslek. Maar wat als ik een iphone4 heb die niet hoger te updaten valt dan ios7? Wordt daar dan ook een update voor uitgebracht, of is dat lek enkel in ios9?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Of Apple nog een update uitbrengt voor de iPhone 4 (en andere toestellen die niet op iOS 9.3.5 kunnen werken) weet ik niet. Dat ga je aan Apple moeten vragen. |
|
|||
|
|||
Beveiligingslek waardoor spionen jouw mailtjes enz kunnen lezen alsmede je gesprekken volgen enz.
Nu vind ik mijzelf vrij belangrijk, maar ik denk niet dat spionen mij net zo belangrijk zullen vinden en mijn gesprekken zullen willen volgen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Waar ik benieuwd naar ben, is of iOS 9.3.5 Pegasus ook verwijdert als dat geïnstalleerd is, of alleen maar nieuwe besmetting voorkomt? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Of na zo'n jailbreak door een fascistisch regime cq. organisatie de Pegasus software geïnstalleerd wordt is een ander verhaal. Ook criminelen zouden die lekken kunnen gebruiken met andere software. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|