iPhone 3Gs pakking / reparatie discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren bij het vervangen van het glas van m'n iPhone 3Gs heb ik per ongeluk een groot stuk van de rubberen pakking beschadigd. Na assemblage ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3Gs pakking / reparatie
Gisteren bij het vervangen van het glas van m'n iPhone 3Gs heb ik per ongeluk een groot stuk van de rubberen pakking beschadigd. Na assemblage zie ik een kleine ruimte tussen de bezel en het glas... Deze ruimte loopt half rond de iPhone. Waar dus waarschijnlijk stof doorheen gaat komen.
Nu heb ik zojuist al wat lopen googlen, echter kan ik nergens een losse rubberen pakking vinden. Heeft hier iemand ervaring mee? Laatst gewijzigd door paulyD; 29-09-10 om 19:57. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS op reparatie, vraag. | Pimpslap | iPhone algemeen | 3 | 17-04-11 18:07 |
iPhone 4 reparatie | Mr_recci | iPhone algemeen | 3 | 26-08-10 13:55 |
iPhone 3GS reparatie probleem | RoPro | iPhone algemeen | 0 | 09-08-10 20:43 |
iPhone 3Gs reparatie T-Mobile/Apple & jailbreak | thewong | Odido (T-Mobile) | 4 | 02-07-10 10:49 |
beste leden jailbreak 4.0 3GS maar JB weg door reparatie | elisa9180 | Jailbreak | 3 | 28-06-10 10:16 |
|
|