iPhone 4 probleem met gebeld worden. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al sinds het begin dat ik mijn iPhone 4 heb steeds een kader dat ik weg moet klikken voordat ik kan opnemen. Er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 probleem met gebeld worden.
Ik heb al sinds het begin dat ik mijn iPhone 4 heb steeds een kader dat ik weg moet klikken voordat ik kan opnemen.
Er staat iets over doorschakelen oid. Ik heb even een aantal printscreens gemaakt voor de beeldvorming. Ik hoop dat iemand mij kan helpen deze melding weg te krijgen, want het begint nu echt heel irritant te worden |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
probeer ##004# of ##002# eens te bellen en probeer het dan nog eens of je die melding krijgt!
Het is ook makkelijk weg te halen met een jailbreak.. Heb je wel een tool voor |
|
|||
|
|||
Allebei geprobeerd maar helpen niet
Kan dit dan alleen verholpen worden met een JB? Dat zou ik wel heel raar vinden. |
|
|||
|
|||
Ik had het ook altijd met KPN en Vodafone. weet niet waarom..
Ja dan is het alleen via JB op te lossen.. google maar eens.. |
|
|||
|
|||
Voicemail uitschakelen (bij provider) en message is weg
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met gebeld worden VANUIT het buitenland | Emmanuelvm | iPhone algemeen | 5 | 06-10-10 17:16 |
Ineens is gebeld worden een probleem | T.D. | iPhone algemeen | 10 | 11-05-10 01:28 |
Vreemd probleem bij gebeld worden op FW 3.0 met 2G iPhone | spacefreek | iPhone algemeen | 19 | 04-07-09 02:04 |
Probleem met gebeld worden | Leuwgen | Unlock [archief] | 12 | 23-05-08 19:49 |
Nummerweergave probleem met gebeld worden.. | pathfinder | Unlock [archief] | 1 | 19-01-08 14:08 |
|
|