beste leden jailbreak 4.0 3GS maar JB weg door reparatie discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden ik heb een zeer vervelende situatie! Ik heb mijn iphone 3GS (oude bootrom) binnen gestoken voor reparatie nu ik heb hem van daag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
beste leden jailbreak 4.0 3GS maar JB weg door reparatie
Beste leden ik heb een zeer vervelende situatie!
Ik heb mijn iphone 3GS (oude bootrom) binnen gestoken voor reparatie nu ik heb hem van daag terug gekregen, maar ik merkte dat mijn JB van mijn 3.1.3 af is en dat ze 4.0 hebben op gestoken. Ik probeer nu met pwnagetool alles in DFU (handmatig) en niets lukt ik krijg fout melding 1600 enz of hij blijft hangen aan iphone voor berijden maar er gebeurd niets. Wat kan ik er aan doen om toch mijn 4.0 te JB ik heb dus een MAC en met een PC luk het ook niet met mijn IPSW bestandje alvast bedankt voor de hulp |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
handmating 3.1 er op gooien dan opnieuw jailbreaken en niet upgraden naar 4.0 w8ten voor meer ondersteuning
|
|
|||
|
|||
Wellicht even zoeken op het forum?
https://forum.iculture.nl/f14/i...jailbreak.html |
|
||||
|
||||
En je kan daar ook verder met eventuele volgende vragen.
//Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3Gs reparatie T-Mobile/Apple & jailbreak | thewong | Odido (T-Mobile) | 4 | 02-07-10 10:49 |
iPhone: help telefoon moet weg naar reparatie hoe nu verder | Judje23 | Jailbreak | 5 | 26-03-10 14:33 |
T-mobile biedt gratis 3gs aan, voor oude leden | Woody36 | Odido (T-Mobile) | 90 | 03-03-10 16:31 |
Themes gemaakt door leden | Bram was al in gebruik | Jailbreak apps en thema's | 138 | 30-12-09 21:56 |
|
|