Themes gemaakt door leden discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Een topic om thema's neer te zetten die door leden van iphoneclub zijn gemaakt! (te installeren met SummerBoard, en voor het Weer icoontje moet je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Themes gemaakt door leden
Een topic om thema's neer te zetten die door leden van iphoneclub zijn gemaakt!
(te installeren met SummerBoard, en voor het Weer icoontje moet je Weatherfix installeren) Hier de mijne: 1.2. 3.4. 1. Link: Clear Glass theme by Bram.rar 2. Link: Apple theme by Bram.rar 3. Link: Clear Glass Ver.2 by Bram.rar (nieuwe icoontjes gemaakt) 4. Link: Brushed Metal Theme by Bram.rar Alles is gemaakt voor de Nederlandstalige versie. Zelfgemaakte icoontjes bij laatste thema: BBinfo(apart) BossPreffs SMS Calculator Youtube Agenda Klok MSN(apart) Weer Notities Alle randjes chroom gemaakt Docks, statusbars & backgrounds met apple logo's Laatst gewijzigd door Bram was al in gebruik; 27-03-08 om 13:51. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ziet er zeer mooi uit. Juist jamer dat je "notities" niet kan lezen
|
|
|||
|
|||
andere achtergrond en klaar... dock en statusbar zijn toch transparant.
Laatst gewijzigd door Bram was al in gebruik; 22-03-08 om 17:06. |
|
||||
|
||||
Dit is de mijne. Staat overigens ook in dit topic.
Iconen uit het A Touch Of Class Theme, een viertal iconen (Telefoon, Tekst, Instellingen en iPod) uit een iSpazio Theme, aangevuld met enkele door mij zelf gemaakte iconen (met een "blanco" A Touch of Class icon als basis) en een Achtergrond die ik via het progje Wallpaper had binnengehaald en iets donkerder heb gemaakt, zodat de iconen er wat beter "uitspringen". Via SummerBoard de Icon en Dock Labels op Hide gezet en voilá. Heb dit "SoundForge" Theme als .rar bijgevoegd (uiteraard te gebruiken als SummerBoard Theme), inclusief het "blanco" A Touch Of Class Icon, zodat je zelf eventueel een nieuw icon kan maken voor een applicatie die je zelf gebruikt. Let op! Als je dit Theme gaat gebruiken via SummerBoard en je gebruikt de "NL -versie", dien je wel (nadat je natuurlijk van het originele icon-Photos.png een backup hebt gemaakt ) het icon-Photos.png (te vinden in de map Foto's, van bijgevoegd rar.file) te kopiëren naar Applications/MobileSlideShow.app. Dit icon veranderd standaard niet (in ieder geval niet bij mij) om de een of andere reden. Voor de Weather icon is een fix beschikbaar die je via je installer kan installeren. Citaat:
Laatst gewijzigd door SoundForge; 01-04-08 om 23:59. |
|
|||
|
|||
Best fraai thema, jammer dat de reflecties op je dock niet echt zijn, op mijn dock staan al customized icons, maar je ziet iets anders reflecteren....
|
|
||||
|
||||
Lijkt wel heel erg op Phiberglass moet ik zeggen.
Anyway, ik heb je YouTube icoontje gejat, bedankt |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Toch echt eigen photoshop werk (op icoontjes na, de meeste dan). Phiberglass vind ik zelf niet zo netjes eruit zien, weerspiegeling zit er niet recht onder.
Laatst gewijzigd door Bram was al in gebruik; 24-03-08 om 00:24. |
|
|||
|
|||
reactie's/tips zijn welkom zodat ik weet ik of ik meer moet maken
Laatst gewijzigd door Bram was al in gebruik; 26-03-08 om 12:15. |
|
|||
|
|||
Bedankt Bram
Mooie themes |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ziet er netjes uit!
ga er vanavond 1tje downloaden! hoe zet ik deze op mijn iphone?
|
|||
|
|||
Met WinSCP* in var/mobile/library/summerboard/themes
* host: ip adres van je iphone (instellingen-> Wi-Fi -> blauwe pijltje achter je verbinding) daarna username: root wachtwoord: alpine en zorg ook dat je OpenSSH op je iphone hebt staan, anders kun je niet connecten. Laatst gewijzigd door Bram was al in gebruik; 27-03-08 om 17:46. |
|
|||
|
|||
Hey,
is er al een Eredivisie thema? met alle logo's van de clubs in de eredivisie? Dat lijkt me wel heel vet! misschien iemand die het leuk vind om te doen die dat vrijwillig kan doen! denk dat er veel mensen blij mee zijn |
|
||||
|
||||
staat erop!
thanks,ziet er goed uit! |
|
||||
|
||||
Dan zal ik mijn thema ook maar eens showen
Clean en strak, ja toch? ... nu zijn jullie allemaal heeeel jaloers!
|
||||
|
||||
jaloers niet,dit is niet echt mijn ding.
|
|
||||
|
||||
Jaloers? Ik vind het vooral heel erg lelijk
|
|
||||
|
||||
Het was ook maar een grapje!
persoonlijk vind ik hem wel stijlvol |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
beste leden jailbreak 4.0 3GS maar JB weg door reparatie | elisa9180 | Jailbreak | 3 | 28-06-10 10:16 |
Lockscreen gemaakt door mij! | saltydog | Jailbreak apps en thema's | 1 | 18-04-10 09:46 |
|
|