Themes gemaakt door leden discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Nls Ik vind dit Thema GEWELDIG, ben er helemaal verliefd op dus heb hem ook meteen gedownload en geinstalleerd. Mijn probleem ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik vind dit Thema GEWELDIG, ben er helemaal verliefd op dus heb hem ook meteen gedownload en geinstalleerd.
Mijn probleem is nu dat ik nog een heleboel iconen heb waar het standaard plaatje van wordt weergegeven. Graag zou ik dus, net zoals op bovenstaande plaatjes, de andere woorden + plaatjes willen hebben. Heb jij die voor me want ze zijn er dus niet in die download? Alvast bedankt! EDIT: Ik zie dat de bestanden wel degelijk aanwezig zijn, ze moeten enkel even hernoemd worden omdat ik de nederlandse versie gebruik en dus phone.png naar telefoon.png moet veranderen om de nieuwe iconen weer te geven... Laatst gewijzigd door stifke; 11-05-08 om 12:18. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Boys,
ik ben tegen probleem aangelopen. Ik heb zelf plaatjes gemaakt voor mijn thema's ,Alleen ik kan mijn Weer en Foto's niet veranderen, die blijven bij mij het orginele plaatje. hoe ik ze ook verander en de naam is precies het zelfde dus het zou moeten werken. Hoe kan dit? en hebben julli nog een manier om ze toch te kunnen veranderen. ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Gegroet, Smarf |
|
||||
|
||||
Citaat:
en Thanks voor die thema's ik gebruik de iTunes, weer en Sketches icon
Game Center ID ORIONSFKNBELT Laatst gewijzigd door iMario; 22-05-08 om 17:50. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Weer icon kun je heel makkelijk mee laten veranderen door "weather icon fix" te installen en de rest gaat vanzelf. De photo icon is moeilijker (nou ja, iets meer werk), deze moet je even handmatig aanpassen (met SSH). Hier een lijstje met waar je deze kunt vinden. Wat ik zelf doe is het orgineel even hernoemen (met.orgineel er achter) en de foto icons van verschillende thema's met .<naam thema> er achter. Het thema welke je gebruikt haal je de extensie gewoon even weg, lekker makkelijk. |
|
|||
|
|||
iMario waar heb jij dat stocks icon vandaan?
net zelf een thema gemaakt, gewoon lekker clean, heb dat grote icon pakket met 758 icons gedownload op de pc en heb dus lekker alles bij elkaar gesprokkeld. dock afbeelding gejat van iphonethememaker.com hehe zie hier! *P.S* ik vroeg me trouwens af of iemand een lijst heeft met de nederlandse namen voor de icons. heb m'n iPhone nu in het engels staan zodat de icons werken, wat ik prima vindt. maar Nederlands zou ook wel chill zijn
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
die stock icon heb k ook, ook ergens via customize gevonden, eerst had ik een zelf gemaakte, maar was die beu, en de nieuwe stocks ziet er leuker uit.
Hierbij komt binnenkort een update van Croiman's SB Theme in ifoneguide.nl repo @ iMario : wil jij docks hebben? heb er nog verschillende hoor.
PM functie overhit. Gelieve alleen serieuze probleem gevallen via PM. Going from iphone extreme mod to Motorola Photon Q 4G LTE with simcard mod and lots more. Laatst gewijzigd door croiman; 24-05-08 om 16:36. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
netjes hoor jongens
|
|
||||
|
||||
@ iMario : heb je nog paar docks gepost hier.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
foutje?
uhhh bram die dock is niet helemaal goed, dit krijg ik
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
beste leden jailbreak 4.0 3GS maar JB weg door reparatie | elisa9180 | Jailbreak | 3 | 28-06-10 10:16 |
Lockscreen gemaakt door mij! | saltydog | Jailbreak apps en thema's | 1 | 18-04-10 09:46 |
|
|