Themes gemaakt door leden discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iMario ik ben ze ff aant kijke en wat vind je ervan? Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iMario uhhh bram die dock ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
en wat vind je ervan? hoe heb je em gebruikt? customize, Summerboard of handmatig met Winscp ofzo erin gezet?
|
|
|
||||
|
||||
whja gaat wel maar ik blijf me eigen gebruiken
Citaat:
en ik heb hem gewoon Dock genoemd zoals altijd
Game Center ID ORIONSFKNBELT Laatst gewijzigd door iMario; 24-05-08 om 18:15. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Mijn eerste pimp
Ook gij Brutus zei Cesar al eens, dus hier dan maar mijn eerste pimp poging
Basis is ReText. Ga ik eerst maar eens mee verder spelen en er Ned.talige icons van maken plus nog een paar voor andere apps.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik ben op zoek naar de nederlandse namen voor de png bestanden van
iphonerecorder iphonevideorcorder fring iphoneclub snapture Als die er tenminste zijn Update : probleem opgelost Laatst gewijzigd door nighttrain; 31-05-08 om 12:58. |
|
|||
|
|||
Vandaag begonnen, wat je op deze screen ziet zijn ook de enige icons die er momenteel in zitten . moet waarschijnlijk wel je smaak zijn maar ik vind de stijl zelf niet slecht
Laatst gewijzigd door Fexion; 01-06-08 om 21:55. Reden: screen toegevoegd |
|
||||
|
||||
@ fexion
ziet er zeker niet slecht uit,misschien de iconen er wat harder eruit laten komen. Moet nu bij sommige goed kijken welke het is. ofwel je iconen in het zwart zetten zodat het lijkt dat ze erop gebrandt zijn? |
|
||||
|
||||
Erg mooi gedaan
|
|
|||
|
|||
Citaat:
toen ben ik toch maar bij wat kleur behoudt gebleven. Maar ik zal binnenkort een poging wagen om de icoontjes wat duidelijker te maken |
|
||||
|
||||
kan deze niet in de iFoneguide Themes geplaatst worden ?
. |
|
|||
|
|||
Citaat:
- Phone Bedankt alvast ! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Heb mijn lockscreen beetje aangepast van een thema dat k ergens van heb.
Update : heb juist ook de kleur van lock tekst veranderd, maar t groen past niet zo goed bij elkaar, moet t nog wat aanpassen. Laatst gewijzigd door croiman; 02-06-08 om 21:21. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
k heb die net zelf veranderd ja
|
|
||||
|
||||
misschien kun je deze nog gebruiken als je wil?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
beste leden jailbreak 4.0 3GS maar JB weg door reparatie | elisa9180 | Jailbreak | 3 | 28-06-10 10:16 |
Lockscreen gemaakt door mij! | saltydog | Jailbreak apps en thema's | 1 | 18-04-10 09:46 |
|
|