iPhone 3GS op reparatie, vraag. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo mensen, Ik heb even een vraag over een iphone op reparatie sturen. Het zit namelijk zo: ik heb Juni 2010 een iPhone 3gs gekocht ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3GS op reparatie, vraag.
Hallo mensen,
Ik heb even een vraag over een iphone op reparatie sturen. Het zit namelijk zo: ik heb Juni 2010 een iPhone 3gs gekocht met een i150 abbonement bij Telecombinatie in schoonhoven (utrecht). Een aantal weken na de aankoop heb ik problemen gekregen met de headphone jack die niet goed werkt en heel erg stoort. Voorbeeld: als ik mijn oordopjes erin doe, start spraakherkenning op, als ik ze eruit haal, is het soms zo dat de iphone denkt dat ze er nog steeds inzitten. Ik heb de jack al meerdere keren laten uitspuiten bij een computerzaak, maar zonder resultaat. Nu heb ik besloten hem op reparatie te sturen bij de winkel waar ik hem heb gekocht. nu is mijn vraag, hoelang gaat dit duren , en krijg ik ondertussen een vervangend toestel of kan de iphone meteen vervangen worden? Of zelfs ingewisseld worden voor een 4 tegen extra betaling? Adios.! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Klopt, maar ik dacht, mischien heeft iemand hIer ervaring mee?
|
|
|||
|
|||
Niemand die hier ervaring mee heeft?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3Gs pakking / reparatie | paulyD | iPhone algemeen | 0 | 29-09-10 19:54 |
iPhone 3GS reparatie probleem | RoPro | iPhone algemeen | 0 | 09-08-10 20:43 |
iPhone 3Gs reparatie T-Mobile/Apple & jailbreak | thewong | Odido (T-Mobile) | 4 | 02-07-10 10:49 |
Iphone garantie/reparatie vraag | john1979 | Odido (T-Mobile) | 32 | 09-04-10 10:51 |
Reparatie Vraag | Sjeik18 | Archief | 1 | 20-12-09 20:13 |
|
|