Contacten kopieren naar 2e gsm? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Reeds heb ik een extra telefoon ontvangen. Ik zou graag de contacten die ik in mijn iPhone heb kopiëren naar deze gsm. Ik kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contacten kopieren naar 2e gsm?
Hallo,
Reeds heb ik een extra telefoon ontvangen. Ik zou graag de contacten die ik in mijn iPhone heb kopiëren naar deze gsm. Ik kan er alleen niet uit komen hoe dit moet? Iemand ervaring? Bij voorbaat dank! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Er is een programma waarbij je in de reservekopie van je iPhone kan kijken.
Daar moeten dan ook je contacten tussen staan. (Kan even geen link vinden excuus) Anders (als je tijd hebt) alles overtikken Succes, Vassili |
|
|||
|
|||
Je kan in itunes je contacten exporteren naar outlook of gmail contacts. Mogelijk kun je ze via het pc-programma bij je nieuwe gms weer terug kopieren.
Vroeger hadden we iSim en simport, maar het is jammergenoeg niet te vinden in Cydia, kan 2.x niet meer exporteren naar SIM?
|
|||
|
|||
kan ik mijn sim gegevens ook copieren naar mijn iphone
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
bij cydia staat een programma contactXfer hier mee kan je contacten van de ene naar andere telefoon verplaatsen heb het zelf geprobeerd het werkt
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
contacten VAN iphone NAAR sim kopieren | SebastianM | Jailbreak apps en thema's | 49 | 04-02-13 23:50 |
contacten kopieren naar simkaart??? | Shorty007 | iPhone algemeen | 16 | 27-09-11 16:38 |
Kan geen sim contacten kopieren naar iphone | Excellence | iPhone algemeen | 2 | 24-10-09 23:08 |
Contacten kopieren naar PC via USB !! | Roue | iPhone algemeen | 6 | 17-12-07 10:24 |
|
|