Contacten kopieren naar PC via USB !! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Hoe kan ik mijn iPhone Cantacten kopieren naar mijn PC, met de USB kabel niet via Wi-Fi ? ! MVG...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Contacten kopieren naar PC via USB !!
Hoi,
Hoe kan ik mijn iPhone Cantacten kopieren naar mijn PC, met de USB kabel niet via Wi-Fi ? ! MVG
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Klopt, via iTunes. Wi-Fi gaat niet lukken.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Weet niemand het hoe ik moet doen ?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ja dat doe ik ook maar als ik bij info kijk dan staan er geen contacten
|
|
|||
|
|||
Done !
Heb via ibrickr, het volgende gekopieerd naar mijn PC: AddressBookImages.sqlitedb zijn de contact foto's AddressBook.sqlitedb de contacten deze vind je terug onder: /var/root/Library/AddressBook folder He He . . . |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
contacten VAN iphone NAAR sim kopieren | SebastianM | Jailbreak apps en thema's | 49 | 04-02-13 23:50 |
contacten kopieren naar simkaart??? | Shorty007 | iPhone algemeen | 16 | 27-09-11 16:38 |
Contacten kopieren naar 2e gsm? | Eppotje | iPhone algemeen | 6 | 17-04-11 19:07 |
Kan geen sim contacten kopieren naar iphone | Excellence | iPhone algemeen | 2 | 24-10-09 23:08 |
Muziek naar PC kopieren? | Vienna-Dutchman | Muziek, foto & video | 4 | 24-02-08 20:37 |
|
|