Muziek naar PC kopieren? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb met de zoekfunktie helaas niets gevonden maar misschien kan iemand mij verder helpen: Ik zoek een programmaatje waarmee ik de muziek van mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziek naar PC kopieren?
Ik heb met de zoekfunktie helaas niets gevonden maar misschien kan iemand mij verder helpen:
Ik zoek een programmaatje waarmee ik de muziek van mijn iPhone naar een PC kan kopieren. Voor de Mac gebruik ik hiervoor het programma "Senuti". bestaat zoiets ook voor de (Windows) PC? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Via verkenner naar iPhone gaan, verborgen mappen weergeven, en dan naar iPod_Control gaan, daar staan de mappen met muziek. Kopieren naar map op pc, dan in iTunes deze map(pen) toevoegen.
Dit is de iPod manier, iPhone manier zal wel soortgelijk zijn. Of zoek even op google, er zijn duizend-en-één progjes die dit aanbieden. x, sacul |
|
||||
|
||||
In iTunes "Handmatig beheren muziek" (zoiets is het) aanzetten dan kun je gewoon slepen in iTunes.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Misschien is MegaDrive anders iets? daarmee kon je toch je iPhone als harde schijf gebruiken? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
contacten kopieren naar simkaart??? | Shorty007 | iPhone algemeen | 16 | 27-09-11 16:38 |
Muziek: muziek met extensie .mp3 kopiëren naar iphone | robe | Muziek, foto & video | 0 | 23-09-10 23:13 |
Muziek van iPhone kopieren zonder senuti (MAC) | ifolkert | Desktop-applicaties | 0 | 25-09-09 17:21 |
Altijd en overal, muziek VAN je iPhone Kopieren, en erop zetten. | Mikeeeay | Archief | 1 | 26-11-08 17:37 |
|
|