contacten kopieren naar simkaart??? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoii, Ik vraag me af hoe je contacten over kan zetten naar je simkaart. Je kan wel je simcontacten naar de iphone kopieren met "importeer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
contacten kopieren naar simkaart???
Hoii,
Ik vraag me af hoe je contacten over kan zetten naar je simkaart. Je kan wel je simcontacten naar de iphone kopieren met "importeer sim contacten" , maar als je daarna een nieuw contact toevoeg in je telefoon, staat deze niet op je simkaart |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Nee klopt standaard kun je niet van je telefoon naar je simkaart. Vroeger kon dit met simport en iSim, maar ik weet zo 123 niet dat deze ook op firmware 2.1 draaien. Je hebt er dan iig een jailbreak voor nodig.
|
|||
|
|||
ik heb een jailbreake
mja wel raar eigenlijk toch dat er nie eens standaard in de iphone deze functie zit Laatst gewijzigd door Shorty007; 06-11-08 om 15:53. |
|
||||
|
||||
Ben hier ook naar op zoek ja
|
|
||||
|
||||
iemand al iets gevonden want ik wil ze ook kopieren?
of is het mogelijk om ze op je pc te zetten.. ik heb jailbreak.. groetjes Nils V |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Draadje maar weer even nieuw leven in blazen. Is er ondertussen al een methode gevonden?
|
|
|||
|
|||
Je ze wel gewoon syncen met een google account.
Al mijn contacten staan nu in mn gmail, daar kan je ze ook makkelijk wijzigen enz. hij wijzigt ze dan ook automatisch op je iphone. Ik heb ze nu niet meer op mn iPhone staan alleen op google. Even bij instellingen > mail, contacten, agenda . dan accounts voeg account toe. Verder weet ik het ook niet |
|
|||
|
|||
Simanager werkt bij mij
YouTube - Copy Contacts to or from your T-mobile sim card on an iphone 3g 3gs 2nd Je moet wel jailbreaken... |
|
|||
|
|||
Ik wil graag mijn telefoonnummers op mijn sim kaart hebben. In mijn auto zit een optie op de telefoonnummers vanaf de simkaart van mijn iphone via bluetooth te importeren. Ik heb een iphone 3gs met jailbreak. Wie weet een oplossing?
|
|
|||
|
|||
my.memova
Citaat:
maak je een accuant op my.memova kopier contakten naar my.memove ga naar instelingen van my.memova op je pc wijzeg je telefon van iphone naar een nokia( pc kent je telefon als iphone) haal de simkaart van je iphone en doe hem in een nokia tijdens de vijzeging van je telefon krijg een sms link doe deze open en instalier deze op je nokia met deze instalatie loog in op je my.memova op je nokia.nu kunje contakten sycieren van Nokia naar pc en Van pc Naar nokia my.memova op pc nu heb je alle contakten iphone staan ook op je nokia. en van Nokia kun je gemaklijk kopieren naar simkaart Gr Ahmet Laatst gewijzigd door AHMETCAR; 01-04-11 om 18:08. |
|
|||
|
|||
Als je een jailbroken iPhone hebt dan kan dat, zoek in Cydia SIManager en installeer het. Als je klaar bent dan ga je terug naar je springbord en daar zie je een nieuwe app SIManager, met die app kun je heel veel met je simkaart doen, ook kopieren etc.
deze tool werkt ook op IOS 4 mvg sofienne |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Als je toestel gejailbreakt is kun je in Cydia SIManager downloaden en installeren.
Deze kan zowel je contacten kopieren van de iphone naar je sim alsook van sim naar iphone. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar my.memova is niet in mijn app-store te vinden.. |
|
|||
|
|||
Help...ik wil ook graag mijn contacten overzetten naar mijn simkaart Iphone 3G my.memova is idd niet te vinden. Wie kan en wil mij helpen?
|
|
|||
|
|||
Ik zou even naar IdriveLite zoeken.
Als je deze installeert op je iphone, kan je ze of via internet terug zetten, of je kan ze naar android telefoon kopieren, of naar je nieuwe iphone kopieren vanaf internet. Ideaal programma, en gratis! (Registratie verplicht) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
contacten VAN iphone NAAR sim kopieren | SebastianM | Jailbreak apps en thema's | 49 | 04-02-13 23:50 |
Contacten kopieren naar 2e gsm? | Eppotje | iPhone algemeen | 6 | 17-04-11 19:07 |
Contacten iphone NAAR simkaart | Colburners | iPhone algemeen | 3 | 24-06-10 19:38 |
Kan geen sim contacten kopieren naar iphone | Excellence | iPhone algemeen | 2 | 24-10-09 23:08 |
Contacten kopieren naar PC via USB !! | Roue | iPhone algemeen | 6 | 17-12-07 10:24 |
|
|