Video op iphone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoikes, Bestaat er een prog om video's te bekijken op je iphone zonder dat je ze op je iphone staan hebt. Ik bedoel zou ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Video op iphone
Hoikes,
Bestaat er een prog om video's te bekijken op je iphone zonder dat je ze op je iphone staan hebt. Ik bedoel zou ik via mijn netwerk een film kunnen kiezen op mijn mac en gestreamd bekijken op mijn mac? greetzzz Jupil |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
zoiets als youtube? interressant, is vast wel mogelijk
|
|
|||
|
|||
bv een film die op je hd staan hebt
|
|
|||
|
|||
Ik zou zeggen meer zoiets als Apple TV.
Zou inderdaad erg handig zijn om je Mac video te kunnen laten streamen naar je iPhone. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Tuurlijk is dat mogelijk... Maak maar eens een http server op je pc en maak dan links naar Mp4 video's... Moet harstikke mogelijk zijn
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Hoe doe je dat en lukt het ook als het avi-files zijn?
greetzz jupil |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
toch zou je ergens verwachten dat Apple dat -naast YouTube- als een standaard applicatie op iPhone zou inbouwen. alleen canibaliseren ze daarmee hun eigen AppleTV die ze ook nogal aan het promoten zijn.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video uploaden/op mijn mac zetten gemaakt met Qik Video | toon007 | iPhone Apps | 2 | 17-03-10 00:18 |
Via itunes wel video; op iphone geen video | Riz | iTunes | 0 | 18-02-10 21:27 |
Video & Video Editing on iPhone 3G/iPhone EDGE | Iphone_belgium | Muziek, foto & video | 5 | 10-09-09 19:48 |
|
|