scherm draait niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Help: Mijn scherm draait niet meer als ik m'n iPhone draai. Er staat sinds een aantal dagen een icoontje recht bovenin mijn scherm. Icoontje is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
scherm draait niet meer
Help:
Mijn scherm draait niet meer als ik m'n iPhone draai. Er staat sinds een aantal dagen een icoontje recht bovenin mijn scherm. Icoontje is een slotje met een pijl die er rechts omheen draait. Zal dus vergrendeld zijn. Ik heb alle instelling nagelopen en het echt geen idee waar ik deze lock uit kan zetten. Iemand? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
iPhone 12 Pro 256GB iMac 21" 3.2 Ghz i7, 8GB, 1TB Fusion Laatst gewijzigd door Operafreak; 15-09-10 om 12:24. Reden: Typo |
|
|||
|
|||
Druk twee keer snel achter elkaar op je home knop. (ronde knop)
Nu verschijnt er onderin je scherm een balkje, die je naar links en naar rechts kunt bewegen. Beweeg het balkje helemaal naar links, en je ziet het rotation lock icoontje staan. Zet je deze uit dan draait je scherm weer. |
|
|||
|
|||
Nou, die van mij draait dus echt niet meer en ik heb dat icoontje niet..
Raar, gisteren draaide die nog gewoon mee! Dacht er laatst ook al last van te hebben maar dacht toen dat die pagina gewoon niet meedraaide bijvoorbeeld. Maar nu ik foto's aan het bekijken ben en landscape het niet doet weet ik zeker dat het aan de iPhone ligt... Gisteren deed landscape het nog met deze foto;s.. Raar maar waar!!! Iemand een oplossing? |
|
||||
|
||||
Doe eens een harde reset.
|
|
|||
|
|||
Bedankt Royofzo, ik had blijkbaar inderdaad een keer op het rondje gedrukt waardoor mijn scherm gelocked werd. Toch wel fijn dat er mensen zijn die helpen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Scherm iphone4 draaid niet meer ? | kriss | iPhone algemeen | 1 | 07-12-10 19:55 |
Scherm draait niet. | roachford | iPhone Apps | 13 | 04-12-10 15:41 |
hoe ervoor zorgen dat het scherm niet draait | omed4life | Archief | 4 | 24-03-10 18:12 |
Scherm draait niet? | Boy van Baal | iPhone algemeen | 1 | 13-07-09 11:38 |
Scherm draait om | johnkock | iPhone algemeen | 3 | 29-08-08 12:50 |
|
|