Hoe kan ik terug naar ios 6? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb ios 7 sinds hij uit is op mijn iPhone 4S 16GB. Nu heb ik echt een hekel aan de 7 en wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe kan ik terug naar ios 6?
Hallo,
Ik heb ios 7 sinds hij uit is op mijn iPhone 4S 16GB. Nu heb ik echt een hekel aan de 7 en wil ik terug naar 6.0.1. Hoe kan ik dat doen? Via iTunes lukt dat niet. Help me aub! Groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jammer, ik wou echt terug gaan.
Kan dat niet via een backup van iemand anders ofzo? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Tevens geeft timosha al het enige juiste antwoord. Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: Hoe kan ik mijn zus haar ipod touch 2g mc model update naar iOS 5 | magicstar2700 | Jailbreak | 7 | 05-04-13 11:58 |
Hoe kan ik mijn iPhone naar iOS 6 updaten zonder dat hij crasht? | Liinde | iPhone algemeen | 8 | 16-11-12 21:16 |
hoe kan ik van ios 5 naar ios 4.3.3 | yusufbozkurt | iPhone algemeen | 2 | 28-10-11 23:01 |
iPhone: hoe kan ik mijn geresette iphone van ios 4.0.1 naar 3.1.3 brengen? | robindinho | Jailbreak | 2 | 26-08-10 09:56 |
Hoe kan de iphone weer terug naar de originele fabrieksinstellingen? | eric.soul | iPhone algemeen | 7 | 19-10-08 14:20 |
|
|