iPhone 3GS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal ik heb geen ervaring met iphone, heb voor mijn zoon een niet te dure iphone 3 gs gekocht. toen ik hem kocht stond ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3GS
Hallo Allemaal
ik heb geen ervaring met iphone, heb voor mijn zoon een niet te dure iphone 3 gs gekocht. toen ik hem kocht stond alles er nog op, ik wilde dus een totale reset doen.en daarna via iTunes opnieuw opstarten. Echter iphone blijft hangen op het scherm krijg ik een cd te zien met een muzziek note wat nu miskoop ?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij bedoel je het iTunes logo. Je zal waarschijnlijk de kabel te vroeg hebben uitgetrokken terwijl hij nog bezig was.
|
|
||||
|
||||
Dus even opnieuw herstellen in iTunes.
|
|
|||
|
|||
hoi, dank voor je reactie
krijg hem niet meer opgestart via iTunes op het scherm staat een usb kabel met een cd en een muziek noot tevens gaf hij een melding tijdens dat de soft ware oud was nu doen hij niets meer |
|
|||
|
|||
Download bij Apple de laatste versie van iTunes en installeer die. Zet de iPhone dan in DFU mode. Sluit de iPhone aan de computer aan. Start iTunes en klik op "Herstel".
|
|
|||
|
|||
Citaat:
oke waar zie ik welke versie van i tunes ik heb heb deze vorige week iTunes gedownload zal toch wel de laatste versie zijn ik heb nog een iphone 3 gs waar de speaker het niet van doet ook gekocht als zijnde goeie iphone ik heb er nu 2 een geen van beide doen het de eerste heb ik weggebracht en na laten kijken koste mij 25 euro nieuwe software zeggen ze bij die iphone zag ik het zelfde een kabel met i tunes logo en een muziek note ik wordt er een beetje gek van |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ctrl+B | Help | About iTunes
Momenteel: 11.1.1.11 (daarna nog eens Ctrl+B op de menubalk weer te verbergen) PS: Waarop draai je iTunes? Volgens je profiel gebruik je Linux?
|
|||
|
|||