iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   iPhone 5s herstelling / retour (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/146454-iphone-5s-herstelling-retour.html)

Sergiano 20-10-13 09:48

iPhone 5s herstelling / retour
 
Sinds dag 2 dat ik mijn iphone 5s gekocht heb in parijs ( op de eerste dag)
heb ik er wat problemen meegehad. ik bel naar Apple maar ze konden me geen nieuwe geven omdat de stock op was. na 2 weken weer gebeld, zelfde antwoord. nog eens 2 weken later ( vrijdag) was er wel weer stock.

Er werd me gezegd dat ik kon kiezen voor express verandering ( ze komen hem ophalen, geven direct nieuwe mee) je betaald 30 euro kosten plus een waarborg van 700euro. ik koos hiervoor. plos zei de man aan telefoon dat ik even geduld moest hebben en na 2min kwam die terug en zei me dat deze optie toch niet mogelijk is omdat ik in belgie woon.... kan dit???

Enigste optie is : (omdat ik zei dat ik nieuwe wou... en ik geen zin in een herstelling van de mijne .. ik iwl niet dat er al een geprutst is binnenin)
Ze komen hem ophalen en 3 dagen later komen ze een nieuwe brengen...
is dat niet zeer raar?
Er werd mij ook gegarandeerd dat het niet om een gereviseerde iphone ging gaan maar een nieuwe...

dus nu mijn vraag : zal dit sowieso een nieuwe zijn (niet gereviseerd) of riskeer ik dat ze na 3dagen toch terug de mijne opsuren)

Guest-20180925190238 20-10-13 09:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sergiano (Bericht 926766)
dus nu mijn vraag : zal dit sowieso een nieuwe zijn (niet gereviseerd) of riskeer ik dat ze na 3dagen toch terug de mijne opsuren)

Ik denk dat alleen Apple daar een antwoord kan op geven. Als het aan mij zou liggen krijg je een nieuwe. Helaas ligt het niet aan mij maar aan Apple.

Citaat:

Ze komen hem ophalen en 3 dagen later komen ze een nieuwe brengen...
is dat niet zeer raar?
Nee, dat is niet zeer raar. Dat is heel gewoon bij Apple. Dat hebben andere forumleden en ik ook al meegemaakt (met een iPhone 4S).

Sergiano 20-10-13 10:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 926768)
Ik denk dat alleen Apple daar een antwoord kan op geven. Als het aan mij zou liggen krijg je een nieuwe. Helaas ligt het niet aan mij maar aan Apple.



Nee, dat is niet zeer raar. Dat is heel gewoon bij Apple. Dat hebben andere forumleden en ik ook al meegemaakt (met een iPhone 4S).

dus ze gaan hem niet eerst proberen herstellen als ze zeggen dat ze na 3 dagen een nieuwe brengen?
heb zeer slechte ervaringen met toestellen die zo snel al aan geprust moet worden binnen in... das myserie verzekerd

Guest-20180925190238 20-10-13 10:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sergiano (Bericht 926773)
dus ze gaan hem niet eerst proberen herstellen als ze zeggen dat ze na 3 dagen een nieuwe brengen?

Dat weet ik niet. :)

In mijn specifiek geval werd er op een maandag door UPS een iPhone 4S afgehaald. Woensdag stond UPS weer aan de deur met een nieuwe iPhone 4S.

Sergiano 20-10-13 10:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 926774)
Dat weet ik niet. :)

In mijn specifiek geval werd er op een maandag door UPS een iPhone 4S afgehaald. Woensdag stond UPS weer aan de deur met een nieuwe iPhone 4S.

heb ook melding gemaakt van de waterpas enzo hopelijk is dit bij mijn nieuwe opgelost..

Guest-20180925190238 20-10-13 10:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sergiano (Bericht 926775)
heb ook melding gemaakt van de waterpas enzo hopelijk is dit bij mijn nieuwe opgelost..

Dat probleempje zal wel opgelost worden met iOS 7.0.3 of iOS 7.1 :)

Sergiano 20-10-13 20:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 926777)
Dat probleempje zal wel opgelost worden met iOS 7.0.3 of iOS 7.1 :)

thnx voor de uitleg. btw moet ik de iphone leeg maken en als nieuw configureren of mag ik gwn zo heel mn content verwijderen zonder reset?

Guest-20180925190238 20-10-13 20:57

Ik moest die iPhone 4S terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Dat moet men trouwens ook doen als men een iDevice in een Apple Store omruilt.

Vergeet niet "Find my iPhone" uit te zetten op de iPhone en de iPhone in www.icloud.com uit "Find my iPhone" te verwijderen.

ivanhoeke 20-10-13 21:04

1 ding begrijp ik niet! Jullie nemen contact op met Apple en die beweren een nieuw toestel 5s te leveren.

Als ik bel zeggen ze : Wij kunnen geen ondersteuning bieden momenteel omdat de 5s nog niet te krijgen is in B. Na 25 oktober kan dit wel!
Dus van al die verhaaltje dat Belgen of Nederlanders nu via Apple zelf al een nieuwe zouden kunnen krijgen geloof ik niks! En anders bewijzen jullie het tegendeel maar is.

Guest-20180925190238 20-10-13 21:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ivanhoeke (Bericht 926917)
En anders bewijzen jullie het tegendeel maar is.

Staan wij hier voor Uw rechtbank? :confused:

Sergiano 20-10-13 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 926914)
Ik moest die iPhone 4S terugzetten naar de fabrieksinstellingen. Dat moet men trouwens ook doen als men een iDevice in een Apple Store omruilt.

Vergeet niet "Find my iPhone" uit te zetten op de iPhone en de iPhone in www.icloud.com uit "Find my iPhone" te verwijderen.

ok. there is one more thing.. hoe weet ik als die 'nieuwe' iphone toekomt.. of hij echt nieuw is of gereviseerd? ( de kans lijkt me eigenlijk klein dat er nu al gereviseerde iphones zijn.. de man aan telefoon zei dat die er nog niet waren en dat ik nieuwe kreeg.. of kan die erover liegen?)
grts

Guest-20180925190238 20-10-13 21:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sergiano (Bericht 926922)
ok. there is one more thing.. hoe weet ik als die 'nieuwe' iphone toekomt.. of hij echt nieuw is of gereviseerd?

Dat kan je niet weten. Er zijn deskundologen die denken dat men dat aan het serienummer kan zien. Kijk het serienummer na dan weet je wanneer het ding geproduceerd is:

Klantenservice: Serienummers

Mijn ervaring met Apple is dat hun medewerkers niet liegen. Consumenten liegen soms wel als zij garantie claimen bij Apple.

Lodewijk69 20-10-13 21:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sergiano (Bericht 926766)
Sinds dag 2 dat ik mijn iphone 5s gekocht heb in parijs ( op de eerste dag)
heb ik er wat problemen meegehad. ik bel naar Apple maar ze konden me geen nieuwe geven omdat de stock op was. na 2 weken weer gebeld, zelfde antwoord. nog eens 2 weken later ( vrijdag) was er wel weer stock.

Er werd me gezegd dat ik kon kiezen voor express verandering ( ze komen hem ophalen, geven direct nieuwe mee) je betaald 30 euro kosten plus een waarborg van 700euro. ik koos hiervoor. plos zei de man aan telefoon dat ik even geduld moest hebben en na 2min kwam die terug en zei me dat deze optie toch niet mogelijk is omdat ik in belgie woon.... kan dit???

Enigste optie is : (omdat ik zei dat ik nieuwe wou... en ik geen zin in een herstelling van de mijne .. ik iwl niet dat er al een geprutst is binnenin)
Ze komen hem ophalen en 3 dagen later komen ze een nieuwe brengen...
is dat niet zeer raar?
Er werd mij ook gegarandeerd dat het niet om een gereviseerde iphone ging gaan maar een nieuwe...

dus nu mijn vraag : zal dit sowieso een nieuwe zijn (niet gereviseerd) of riskeer ik dat ze na 3dagen toch terug de mijne opsuren)

Uit nieuwsgierigheid,wat waren de problemen precies?

Sergiano 20-10-13 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 926925)
Dat kan je niet weten. Er zijn deskundologen die denken dat men dat aan het serienummer kan zien. Kijk het serienummer na dan weet je wanneer het ding geproduceerd is:

Klantenservice: Serienummers

Mijn ervaring met Apple is dat hun medewerkers niet liegen. Consumenten liegen soms wel als zij garantie claimen bij Apple.

En kijken wanneer die geactiveerd is op Apple.com kan ook uitsluitsel geven zeker .. Ik ben echt bang een gereviseerd toestel te krijgen dan heb ik nog liever dat ze de mijne herstellen.. Wat raad je aan

captainfs 20-10-13 22:11

Apple medewerkers zeggen "ik kan u daar niks over mededelen" op de vraag of je een refurbished krijgt.

Ik heb overigens twee refurbished iPhones gekregen (beiden 4) en ze zijn van buiten sowieso nieuw, het imei is nieuw, activatie is op datum van uw oude iPhone. Dat passen ze bij Apple gelijk aan. De volgende keer zou ik weer een refurbish accepteren, ding was splinternieuw van buiten, hele nieuwe behuizing. Het stickertje dat het device uit Frankrijk kwam, verraadde dat het om een refurbish ging.

Sergiano 20-10-13 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door captainfs (Bericht 926949)
Apple medewerkers zeggen "ik kan u daar niks over mededelen" op de vraag of je een refurbished krijgt.

Ik heb overigens twee refurbished iPhones gekregen (beiden 4) en ze zijn van buiten sowieso nieuw, het imei is nieuw, activatie is op datum van uw oude iPhone. Dat passen ze bij Apple gelijk aan. De volgende keer zou ik weer een refurbish accepteren, ding was splinternieuw van buiten, hele nieuwe behuizing. Het stickertje dat het device uit Frankrijk kwam, verraadde dat het om een refurbish ging.

En de batterij ? Want als de vorige eigenaar zyn batterij verkakte zit ik met gebakken peren..

Ik heb mijn iPhone gekocht in Parijs hoe kan ik het dan weten of het al dan niet refurbished is?

captainfs 20-10-13 22:22

Refurbished betekent dat alleen het mainboard en volgens mij het display (achter het frontglas, want dat is nieuw) al 'gebruikt' zijn. Je krijgt sowieso een nieuwe accu.

Beide iPhone4 toestellen bij ons thuis waren defect nieuw uit doos (muteknop defect en flitser defect), ik kreeg hier aan de deur omruilen (30€) refurbished modellen voor terug. Had dezelfde angst als jij en heb daar enorm stennis over gemaakt in de Orange winkel. Helaas bleven die hardnekkig naar Apple wijzen. Inmiddels twee jaar verder werken beide apparaten nog perfect incl. lange accuduur.

Geen angst :) en zoveel (ik schat 0) retour iPhone5s modellen zijn er waarschijnlijk niet eens :)

P.s. Ik zei Frankrijk, volgens mij had (heeft?) Apple daar een refurbish lijntje oid, er zaten allemaal 'quality control' stickertjes op in het Frans. Reparatie gebeurt in Breda en dat duurt zeker een week of twee.

Sergiano 20-10-13 22:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door captainfs (Bericht 926955)
Refurbished betekent dat alleen het mainboard en volgens mij het display (achter het frontglas, want dat is nieuw) al 'gebruikt' zijn. Je krijgt sowieso een nieuwe accu.

Beide iPhone4 toestellen bij ons thuis waren defect nieuw uit doos (muteknop defect en flitser defect), ik kreeg hier aan de deur omruilen (30€) refurbished modellen voor terug. Had dezelfde angst als jij en heb daar enorm stennis over gemaakt in de Orange winkel. Helaas bleven die hardnekkig naar Apple wijzen. Inmiddels twee jaar verder werken beide apparaten nog perfect incl. lange accuduur.

Geen angst :) en zoveel (ik schat 0) retour iPhone5s modellen zijn er waarschijnlijk niet eens :)

P.s. Ik zei Frankrijk, volgens mij had (heeft?) Apple daar een refurbish lijntje oid, er zaten allemaal 'quality control' stickertjes op in het Frans. Reparatie gebeurt in Breda en dat duurt zeker een week of twee.


Dus het kan zijn dat ik 2 weken moet wachten op een iPhone ? Want ze zeiden dat ik na 3 Dagen heb. .. Ik heb je trouwens ook een pm gezonden

captainfs 20-10-13 22:42

Binnen drie dagen krijg je een nieuwe toch? Je kan trouwens bij Apple aangeven dat je je eigen toestel weer terug wilt. In dat geval repareren ze hem en dat kan ergens tussen de 1 en 4 weken duren.

Sergiano 20-10-13 22:48

OK
Dus ik mag er van uit gaan dat als er geen quality sticker op hangt die sowieso nieuw is

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 20 oktober 2013 om 22:56 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door captainfs (Bericht 926964)
Binnen drie dagen krijg je een nieuwe toch? Je kan trouwens bij Apple aangeven dat je je eigen toestel weer terug wilt. In dat geval repareren ze hem en dat kan ergens tussen de 1 en 4 weken duren.

Nog 1 ding. Ik mag er vanuit gaan als er geen quality sticker op hangt dit sws een nieuwe is?

En nog 1 iets heel bangelijk dat ik ben vergeten melden: aan telefoon zeiden ze dat ik lader en oortjes niet moest opsturen aangezien als ze me een nieuwe geven die ook alleen komt zonder oortjes etc .. Wil dat zeggen dat ik een refurbished ga krijgen !? Of is dat altijd zo

captainfs 20-10-13 23:00

Naja of ze die er nog op plakken, geen idee, maar bij iedereen die ik ken die een andere hebben gekregen (helaas waren dat er veel) zat er zon sticker op de zijkant. Toen was de iPhone4 al een jaar uit, dus waarschijnlijk hadden ze toen al genoeg 'refurbished' modellen op voorraad.

Sergiano 20-10-13 23:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door captainfs (Bericht 926967)
Naja of ze die er nog op plakken, geen idee, maar bij iedereen die ik ken die een andere hebben gekregen (helaas waren dat er veel) zat er zon sticker op de zijkant. Toen was de iPhone4 al een jaar uit, dus waarschijnlijk hadden ze toen al genoeg 'refurbished' modellen op voorraad.

En nog 1 iets heel bangelijk dat ik ben vergeten melden: aan telefoon zeiden ze dat ik lader en oortjes niet moest opsturen aangezien als ze me een nieuwe geven die ook alleen komt zonder oortjes etc .. Wil dat zeggen dat ik een refurbished ga krijgen !? Of is dat altijd zo

WhyNotCallMeRo 20-10-13 23:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sergiano (Bericht 926968)
En nog 1 iets heel bangelijk dat ik ben vergeten melden: aan telefoon zeiden ze dat ik lader en oortjes niet moest opsturen aangezien als ze me een nieuwe geven die ook alleen komt zonder oortjes etc .. Wil dat zeggen dat ik een refurbished ga krijgen !? Of is dat altijd zo

Yep, refurbished

Sergiano 21-10-13 08:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 926768)
Ik denk dat alleen Apple daar een antwoord kan op geven. Als het aan mij zou liggen krijg je een nieuwe. Helaas ligt het niet aan mij maar aan Apple.



Nee, dat is niet zeer raar. Dat is heel gewoon bij Apple. Dat hebben andere forumleden en ik ook al meegemaakt (met een iPhone 4S).

Ik heb nog 1 vraag voor je timosha. Met de problemen die ik heb blue screen en de waterpas is het daarvoor wel de moeite om hem in te ruilen .. En daarmee een refurbished te riskeren.. Voor een nieuwe doe ik het uiteraard meteen maar ben bang op meer problemen met refurbished..
En hoe zeker is het dat de waterpas kan opgelost worden met een update? Want als het hardware gerelateerd is zou het me verbazen dat Apple alle iPhones zal repareren.. Of vergis ik me

Guest-20180925190238 21-10-13 08:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sergiano (Bericht 926990)
En hoe zeker is het dat de waterpas kan opgelost worden met een update? Want als het hardware gerelateerd is zou het me verbazen dat Apple alle iPhones zal repareren.. Of vergis ik me

De problemen met de magnetometer, accelerometer en gyroscoop zijn ook aanwezig op sommige iPhone 4 en 4S met iOS 7 en dus niet typisch voor de iPhone 5s.

Dit is een bug in iOS 7 die sinds iOS 7 Beta 4 aanwezig is. Een aantal ontwikkelaars en ik hebben bug reports ingediend bij Apple. Die bug reports zijn aanvaard door Apple.

captainfs 21-10-13 08:57

Die refurbished toestellen funktioneren over het algemeen perfect, daar er net iets langer naar gekeken is dan in de Chinese fabriek.

Ik kan me zo voorstellen, maar puur speculatie, dat een toestel die eerst niet door de kwaliteitscontrole van de productieband kwam, daarna op een andere lijn opnieuw nagekeken wordt en als 'refurbished' verscheept wordt naar een magazijn ergens in de EU.

Persoonlijk heb ik liever zo'n refurbished model. Alle iphones (3 totaal, splinternieuw door de provider aan mij geleverd) die ik gehad heb waren of direct in de doos defect of gingen na een week defect. Tot zover de kwaliteitscontrole bij Apple zelf.

Guest-20180925190238 21-10-13 09:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door captainfs (Bericht 927001)
Ik kan me zo voorstellen, maar puur speculatie, dat een toestel die eerst niet door de kwaliteitscontrole van de productieband kwam, daarna op een andere lijn opnieuw nagekeken wordt en als 'refurbished' verscheept wordt naar een magazijn ergens in de EU.

Dat is ook zo en Apple zelf noemt die toestellen "remanufactured", wat sommigen dan weer "refurbished" noemen.

Sergiano 21-10-13 09:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 927003)
Dat is ook zo en Apple zelf noemt die toestellen "remanufactured", wat sommigen dan weer "refurbished" noemen.

En de blue screen of death die ik gehad heb ? Omruilen of is dat de moeite niet ( want ik had hier last van en het kompas voor de rest niet ) is fa wel de moeite om daarom een refurbished te vragen ?
Zo dan zyn al m'n vragen volledig opgelost

Guest-20180925190238 21-10-13 09:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sergiano (Bericht 927010)
En de blue screen of death die ik gehad heb ?

Een Blue Screen Of Death (BSOD) is Windowstaaltje, zoiets bestaat niet in iOS.

Kijk in de Diagnostics. Als er daar Kernel Panics (panic.plist) staan en die zijn hardware gerelateerd dan heb je een reden om het toestel om te ruilen. Kernel Panics kunnen ook veroorzaakt worden door een backup terug te zetten met jailbreak restanten. en dan heb je geen reden om het toestel om te ruilen.

captainfs 21-10-13 09:47

Verrassing: die bsod bestaat wel en is echt vervelend. Op de iPhone4 kwam hij voor in de Betas, de oplossing om verder te kunnen was de accu leeg laten lopen. Zelfs een reset werkte niet meer, heel spookie.
Ik houd het voor een software probleem en geen rede om de iPhone terug te sturen. Ik zou even wachten op iOS7.0.3 en dan besluiten om hem om te ruilen.

Guest-20180925190238 21-10-13 09:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door captainfs (Bericht 927014)
Verrassing: die bsod bestaat wel en is echt vervelend.

Afhankelijk van de status van de GPU kan het ook een RSOD, GSOD of Black Screen Of Death zijn (die optreedt tijdens een Kernel Panic).:-)

rsnhakan 21-10-13 09:54

Er zijn op dit moment nog geen refurb iPhone's. Apple heeft al problemen om alle stores van genoeg voorraad te voorzien, laat staan dat ze nog refurb's op voorraad hebben. Dit heb ik in ieder geval begrepen van een medewerker van Apple.

captainfs 21-10-13 09:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 927015)
Afhankelijk van de status van de GPU kan het ook een RSOD, GSOD of Black Screen Of Death zijn (die optreedt tijdens een Kernel Panic).:-)

ah klopt! Het was een GSOD! Gelukkig zijn het geen echte 'deaths', want na reset/lege accu werkt het ding gewoon weer.

Guest-20180925190238 21-10-13 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rsnhakan (Bericht 927017)
Er zijn op dit moment nog geen refurb iPhone's.

Maar er zijn wel reman iPhone 5s. Moeder de vrouw heeft er zo eentje gekregen in de Apple Store Paris-Opéra toen zij een gouden iPhone 5s ging omruilen. Die zat in een wit doosje zonder toebehoren.

Sergiano 21-10-13 10:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 927023)
Maar er zijn wel reman iPhone 5s. Moeder de vrouw heeft er zo eentje gekregen in de Apple Store Paris-Opéra toe zij een gouden iPhone 5s ging omruilen. Die zat in een wit doosje zonder toebehoren.

Maar is een doos zonder toebehoren altijd refurbished ?

Guest-20180925190238 21-10-13 10:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sergiano (Bericht 927024)
Maar is een doos zonder toebehoren altijd refurbished ?

Weet ik niet. :o Ik ken zelfs het verschil niet tussen wat Apple zelf "remanufactured" noemt en wat men hier op het forum "refurbished" noemt.

Doe je zelf een heel groot plezier en laat het geen obsessie worden. Dat is niet goed voor de geestelijke gezondheid. Succes verder. :)

Sergiano 21-10-13 10:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door captainfs (Bericht 927019)
ah klopt! Het was een GSOD! Gelukkig zijn het geen echte 'deaths', want na reset/lege accu werkt het ding gewoon weer.

Hoe weet ik dan welke death ik had? Ik vind niets terug omdat ik hem al gereset heb.. Maar als ik het goed begrijp kan ik dan even goed de omruiling annuleren?
Ik zou het enkel doen by de garantie dat ik nieuwe krijg. Hoewel de man ad telefoon zei dat er geen waren en ik nieuwe kreeg kan ik dit precies niet geloven of zal dit wel zo zyn ..v

Sergiano 21-10-13 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 927025)
Weet ik niet. :o Ik ken zelfs het verschil niet tussen wat Apple zelf "remanufactured" noemt en wat men hier op het forum "refurbished" noemt.

Doe je zelf een heel groot plezier en laat het geen obsessie worden. Dat is niet goed voor de geestelijke gezondheid. Succes verder. :)


gechat met apple.. ik kon het niet laten... aurore noemde de vriendelijke dame en die zei me : nieuw ja maar apple mag het niet zo noemen.. omdat het zonder extra factuur en accesoires komt . het is een iphone die nog nooit aan iemand toebehoort heeft en recht uit de fabriek komt ...
is dat dan een toestel die productiefouten had? of maakt ze me blaaskes wijs?
anyway als jouw iphone nu een maand oud is: ij is aantal keer utigevallen en je hebt de blue screen gehad: zou je die dan inwisselen voor zo ene of toch de jouwe houden
alvast bedankt :)

Guest-20180925190238 21-10-13 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sergiano (Bericht 927102)
ij is aantal keer utigevallen en je hebt de blue screen gehad: zou je die dan inwisselen voor zo ene of toch de jouwe houden
alvast bedankt :)

Natuurlijk heb ik ook die "blue screen" gehad op een iPhone 4, 4S en 5s. En ook "green screens", "red screens" en "black screens". Ik zou niet weten waarom ik die bugs niet zou hebben die anderen wel hebben.

En ook mijn test iPhone 4, 4S en 5s hebben problemen met de magnetometer, accelerometer en gyrsocoop. Ik heb er zelfs een bug report over ingediend bij Apple.

Voor mij persoonlijk is dat geen reden om die iPhone 5s om te ruilen. En de iPhone 4 en 4s kan ik niet meer omruilen. Als jij denkt dat je na een omruil van jouw iPhone 5s die iOS 7.x.x bugs niet meer hebt dan moet je dat ding omruilen. Alleen al om eindelijk weer tot rust te komen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:04.