ik kan itunes 11.1.2 niet geinstallerd krijgen bij update discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik weet niet of dit de juiste plaats is voor deze vraag. Bij het aansluiten van de iphone egt itunses dat er een nieuwere ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ik kan itunes 11.1.2 niet geinstallerd krijgen bij update
Hallo,
Ik weet niet of dit de juiste plaats is voor deze vraag. Bij het aansluiten van de iphone egt itunses dat er een nieuwere versie is (11.1.2) dan de 11.1.1.11 die ik nu heb. Als ik klik op automatisch downloaden gaat het fout en krijg ik de melding dat die niet geïnstallerd kan geraken. Hoe kan ik het verhelpen? Bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
bedankt, maar het is op een pc met windows XP - dus als iemand nog eens kan helpen?
Bedankt |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
al eens geprobeerd om itunes volledig te verwijderen van je pc?
ik heb het probleem ook gehad op een windows 8 pc en na het verwijderen en opnieuw downloaden werkte het wel |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Kan geen app's in een nog niet volle map krijgen via iTunes. | HooijmansNL | iTunes | 4 | 21-06-12 14:50 |
Kan niet inloggen bij iTunes | Fabidou | iTunes | 0 | 11-12-11 17:32 |
kan niet inloggen bij Itunes Store | lunasol | iPhone Apps | 2 | 20-01-11 18:33 |
|
|