iphone contacten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb mijn iphone 4 16 gb zwart geupdate naar de nieuwste software.. helaas zo dom om niet eerst een back up te maken.. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone contacten
Hoi,
Ik heb mijn iphone 4 16 gb zwart geupdate naar de nieuwste software.. helaas zo dom om niet eerst een back up te maken.. alles kwijt.. omdat hij op de laatste seconde crasht... maar nu alles weer goed is.. en ik een nieuw nummer krijg.. kan ik geen namen invullen. Het toetsenbord komt niet.. als ik gebeld word door een nummer en ik op maak nieuw contact druk staat het 06 nummer er al, maar als ik dan op het vlakje naam druk of achternaam of bedrijf druk komt het toetsenbord niet ????????????????????????? weet iemand mij te helpen Thx Menno |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
houd eens de homeknop+wakebutton in(die wat op de bovenop zit) en die houd je in totdat je een appel ziet verschijnen, dan laat je los.
|
|
|||
|
|||
aha... die had ik eerder moeten weten..
hij doet het weer THX |
|
||||
|
||||
Mooi, ben blij dat ik je heb kunnen helpen!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Link Outlook contacten met Iphone contacten | STBN | iPhone algemeen | 2 | 02-10-13 13:02 |
Contacten verplaatsen op iPhone van Google naar iPhone contacten | JW75 | iTunes | 2 | 22-08-11 00:19 |
Mail contacten afzonderlijk van telefoon contacten - iphone 4 | SPiET | iPhone algemeen | 0 | 30-07-10 17:04 |
Contacten verwijderen van iPhone / dubbele contacten/kalenders | Robbert1965 | iTunes | 15 | 26-06-09 18:41 |
|
|