ITunes Radio gewist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Had Ipod hersteld en daarna geupdated naar IOS 7.0.3. Toen had ik er Itunes Radio staan. Heb er niks meer mee gedaan, nu kijk ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ITunes Radio gewist
Had Ipod hersteld en daarna geupdated naar IOS 7.0.3. Toen had ik er Itunes Radio staan. Heb er niks meer mee gedaan, nu kijk ik terug en nu is da opeens weg! Kan Apple zomaar in je software zitten zonder updates?
Groeten |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nah ik heb dus hetzelfde op mijn iPhone!! Hoe kan dit??
|
|
|||
|
|||
Ik vind dit eng hahaha maar mischien kunnen ze dat wel als ze dat echt willen! Tenslotte krijg je ook op je Ipohne scherm dat er soms een nieuwe updates is. Bedoel die sturen ze ook naar ieder ontvanger.
|
|
|||
|
|||
Ach volgens mij zit Apple best goed dichtgetimmerd verder hoor. Alleen Apple kan inderdaad berichten etc. Sturen. Denk dat t wel goed zit. Radio is in nl nog niet gelanceerd misschien...
|
|
|||
|
|||
I'm Belg xd maar dan nog, kunnen ze dan niet beter wachten als het ook beschikbaar is in je eigenland. Je krijigt die bij 7.0.3 maar ze worden daarna terug verwijderd. Ik vind dat stom
|
|
|||
|
|||
Is het ook haha.
|
|
|||
|
|||
Misschien was het een bugje dat het er stond en hebben ze dat weer teruggedraaid. iTunes radio is namelijk zowel in België als Nederland nog niet uitgekomen.
|
|||
|
|||
Ja Arjan maar juist dat wat ik me afvraag, hoe haald Apple dat in vredesnaam eraf.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Gratis USA accountje aanmaken en daarmee aanloggen in de Appstore en hij is terug.
It's magic.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
muziek van mijn iphone 4S naar itunes. Op itunes is alles per ongeluk gewist | leopold3 | iPhone algemeen | 3 | 30-10-12 19:40 |
|
|