iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Trilfunctie instellen voor alles.. (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/147360-trilfunctie-instellen-voor-alles.html)

erikvliet 03-11-13 23:56

Trilfunctie instellen voor alles..
 
Beste I-Gebruikers,

Ik heb van alles geprobeerd maar kom er maar niet uit,
als ik een whatsapp berichtje ontvang wil ik dat graag 'voelen' door middel van een tril,dit hoor ik niet, alleen als ik midden in een gesprek ben op whatsapp en een ander persoon appt mij ontvang ik wel 1 'mini snelle tril'

hoe kan ik dit aanpassen? misschien kunnen jullie mij het vertellen.
dit geldt ook voor een nieuw sms/email. ik voel helemaal geen tril.
Als ik gebelt word,trilt hij wel.

Hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
Alvast ontzettend bedankt!!

mvgr.

Erik V. Vliet

Techfreak 04-11-13 07:39

Je kan misschien eens kijken bij;

Instellingen - Geluiden

erikvliet 04-11-13 12:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak (Bericht 930972)
Je kan misschien eens kijken bij;

Instellingen - Geluiden


al gedaan....

Techfreak 04-11-13 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door erikvliet (Bericht 931035)
al gedaan....

Je kan toch een eigen trilpatroon aanmaken? Dan kan je er toch voor zorgen dat dit harder en merkbaarder trilt.

erikvliet 04-11-13 23:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak (Bericht 931085)
Je kan toch een eigen trilpatroon aanmaken? Dan kan je er toch voor zorgen dat dit harder en merkbaarder trilt.

Klopt, maar deze eigen gemaakte trilfunctie kan ik niet toevoegen aan whatsapp.

kenneth12345 04-11-13 23:38

Ik ondervind een gelijkaardig probleem... Soms ontvang ik geen meldingen van whatsapp, als ik de app open wel.

willy666 04-11-13 23:44

Whatsapp -instellingen-berichtgeving-nieuw bericht-geluid veranderen, en als je een stukje naar beneden scroltstaat er ook trillen, wat je kunt aan en uit vinken.
Meer opties zijn er volgens mij niet

@ kenneth12345 : algemeen -berichtgeving-berichtencentrum-whatsapp en hier kun je alles instellen

kenneth12345 04-11-13 23:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door willy666 (Bericht 931237)
Whatsapp -instellingen-berichtgeving-nieuw bericht-geluid veranderen, en als je een stukje naar beneden scroltstaat er ook trillen, wat je kunt aan en uit vinken.
Meer opties zijn er volgens mij niet

@ kenneth12345 : algemeen -berichtgeving-berichtencentrum-whatsapp en hier kun je alles instellen

Dit is het probleem net.... Alles staat correct, maar soms doet ie het en dan weer niet..

willy666 05-11-13 00:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kenneth12345 (Bericht 931241)
Dit is het probleem net.... Alles staat correct, maar soms doet ie het en dan weer niet..

En als je de meldings stijl veranderd stroken of meldingen ?
en anders even proberen om whatsapp helemaal te verwijderen en een keer opnieuw te installeren.

erikvliet 05-11-13 00:36

Bij mij staat er geen kopje met trillen ,alleen beltonen stuk of 8

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 november 2013 om 00:39 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door willy666 (Bericht 931237)
Whatsapp -instellingen-berichtgeving-nieuw bericht-geluid veranderen, en als je een stukje naar beneden scroltstaat er ook trillen, wat je kunt aan en uit vinken.
Meer opties zijn er volgens mij niet

@ kenneth12345 : algemeen -berichtgeving-berichtencentrum-whatsapp en hier kun je alles instellen

SttAat er bij mij niet. Nieuw bericht wel maar daarna geen keuze voor tril alleen beltonen

Cliffiphone4 05-11-13 12:49

heb ik ook eens gehad, dat ik soms de meldingen van Whatsapp niet kreeg. Opnieuw downloaden hielp bij mij!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:17.