Trilfunctie instellen voor alles.. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste I-Gebruikers, Ik heb van alles geprobeerd maar kom er maar niet uit, als ik een whatsapp berichtje ontvang wil ik dat graag 'voelen' door ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Trilfunctie instellen voor alles..
Beste I-Gebruikers,
Ik heb van alles geprobeerd maar kom er maar niet uit, als ik een whatsapp berichtje ontvang wil ik dat graag 'voelen' door middel van een tril,dit hoor ik niet, alleen als ik midden in een gesprek ben op whatsapp en een ander persoon appt mij ontvang ik wel 1 'mini snelle tril' hoe kan ik dit aanpassen? misschien kunnen jullie mij het vertellen. dit geldt ook voor een nieuw sms/email. ik voel helemaal geen tril. Als ik gebelt word,trilt hij wel. Hoop dat jullie mij verder kunnen helpen. Alvast ontzettend bedankt!! mvgr. Erik V. Vliet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kan misschien eens kijken bij;
Instellingen - Geluiden |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik ondervind een gelijkaardig probleem... Soms ontvang ik geen meldingen van whatsapp, als ik de app open wel.
|
|
|||
|
|||
Whatsapp -instellingen-berichtgeving-nieuw bericht-geluid veranderen, en als je een stukje naar beneden scroltstaat er ook trillen, wat je kunt aan en uit vinken.
Meer opties zijn er volgens mij niet @ kenneth12345 : algemeen -berichtgeving-berichtencentrum-whatsapp en hier kun je alles instellen |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij mij staat er geen kopje met trillen ,alleen beltonen stuk of 8
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 5 november 2013 om 00:39 ---------- Citaat:
|
|
||||
|
||||
heb ik ook eens gehad, dat ik soms de meldingen van Whatsapp niet kreeg. Opnieuw downloaden hielp bij mij!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 trilfunctie defect, alles geprobeerd. | wouterdabezd | iPhone algemeen | 4 | 14-12-12 20:38 |
Alles beheren , maar niet alles delen : bijzonder | jupitshim | iPad algemeen | 7 | 23-10-12 13:19 |
Trilfunctie | kuotje | iPhone algemeen | 2 | 04-06-12 11:29 |
trilfunctie | litmanen10 | iPhone algemeen | 10 | 05-03-09 17:29 |
trilfunctie | 3Gjoker | Archief | 2 | 08-07-08 19:36 |
|
|