ruisen en kraken muziekspeler discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik mijn muziekspeler gebruik met mini jack in mijn auto van mijn Iphone 4s dan ruist ie enorm. Ga ik met de schuifbalk op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ruisen en kraken muziekspeler
Als ik mijn muziekspeler gebruik met mini jack in mijn auto van mijn Iphone 4s dan ruist ie enorm. Ga ik met de schuifbalk op en neer om het volume aan te passen dan gaat ie ook nog eens enorm kraken. Niet om aan te horen.
Mijn oude iphone 3G geeft in dezelfde situatie een brandschoon geluid. Stop ik een koptelefoon in de Iphone 4s dan is ie ook brandschoon. En luister ik gewoon zonder koptelefoon naar de muziekspeler is ie ook brandschoon. Kan iemand me misschien helpen om dit probleem te verhelpen?? alvast veel dank Hans |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Goedendag,
Waarschijnlijk heb je dan je radio niet goed ingesteld en staan je boxen te hard en je iphone geluid zacht waardoor het gaat ruisen of de mini-jack is kapot
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kraken tijdens bellen | marco555 | iPhone algemeen | 2 | 27-06-11 17:44 |
iPhone 3GS: iphone kraken | Fallgum | Unlock | 1 | 23-05-11 14:37 |
3g kraken met fw 2.2.1 | StommePowerKnop | Archief | 1 | 16-12-09 00:24 |
Muziek: piepen en kraken | manijack | Muziek, foto & video | 0 | 22-07-09 17:50 |
|
|