Maandoverzicht Agenda discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, iemand enig idee hoe ik in IOS 7 het maandoverzicht ingesteld krijg? Ik heb nu de dag indeling. Sorry, maar ik kan het echt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Maandoverzicht Agenda
Hallo, iemand enig idee hoe ik in IOS 7 het maandoverzicht ingesteld krijg? Ik heb nu de dag indeling. Sorry, maar ik kan het echt niet vinden.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kantel je iPhone naar landschap.
Of koop een goede schil om de iOS agenda heen, bv Week Calendar. Je krijgt dan veel meer mogelijkheden en functies. |
|
||||
|
||||
Open je agenda en tik dan linksboven op de maand (dit geval dus 'november') Als je dan weer erop drukt kom je zelfs in het jaar uit.
|
|
|||
|
|||
Gevonden....Cliffiphone bedankt.
|
|
||||
|
||||
Graag gedaan!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bewerking bestaande agenda-activiteit in agenda iCal/iCloud kan ik niet accepteren | ManonJ | iCloud | 2 | 10-10-13 15:36 |
Kleuren aanpassen van agenda's in agenda app lukt niet. | JohnBo63 | iPad Apps | 3 | 31-01-13 15:48 |
iphone agenda synchroniseert niet meer met google agenda | bassollie | iPhone algemeen | 0 | 03-05-12 18:19 |
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? | paro | iTunes | 0 | 26-08-09 22:21 |
|
|