iphone agenda synchroniseert niet meer met google agenda discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn google account op mijn iPhone ingesteld en daarin ook de agenda aangevinkt. Sinds een tijdje synchroniseert de iPhone mijn afspraken op de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone agenda synchroniseert niet meer met google agenda
Ik heb mijn google account op mijn iPhone ingesteld en daarin ook de agenda aangevinkt.
Sinds een tijdje synchroniseert de iPhone mijn afspraken op de een of andere manier niet meer. In mijn telefoon zie ik ze wel staan, maar op mijn iPad en op de pc in mijn google agenda zie ik de afspraken niet meer. Ik heb de iPhone al gereset en de tijdzone goed ingesteld. Wie weet wat ik nog meer kan proberen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone agenda sync met Google Agenda | rutgervvh | iTunes | 2 | 25-08-12 00:06 |
Agenda synchroniseert niet meer! | Warner27 | iTunes | 3 | 04-10-11 01:38 |
agenda synchroniseert niet meer | fasteddyr | iTunes | 54 | 04-08-11 00:29 |
Agenda synchroniseert niet meer met outlook | lineke | iPhone Apps | 0 | 14-10-10 23:05 |
agenda outlook synchroniseert niet meer | ivanhalsberghe | iTunes | 0 | 09-09-10 00:51 |
|
|