Agenda synchroniseert niet meer met outlook discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren de nieuwe software 4.0.1 op mijn iphone gezet. Nu synchroniseert mijn iphone niet meer met mijn agenda in outlook. Heb dit wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Agenda synchroniseert niet meer met outlook
Ik heb gisteren de nieuwe software 4.0.1 op mijn iphone gezet. Nu synchroniseert mijn iphone niet meer met mijn agenda in outlook. Heb dit wel verholpen door te linken naar gmail maar dit is niet echt een oplossing. Op mijn iphone krijg ik het bericht dat er een fatale fout is opgetreden. Wat kan ik doen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
agenda syncen met outlook gaat niet meer | Nieky | iTunes | 2 | 09-01-11 00:41 |
agenda outlook synchroniseert niet meer | ivanhalsberghe | iTunes | 0 | 09-09-10 00:51 |
Itunes synchroniseert niet met Outlook agenda/contacts na fw update 3.1.2 | miltonvv | iTunes | 17 | 28-04-10 21:45 |
1.1.4 Synct niet meer met Agenda Outlook | laurensvos | iTunes | 0 | 12-02-09 17:15 |
iPhone synchroniseert niet meer met Outlook | marcovanb | iTunes | 2 | 03-05-08 00:53 |
|
|