agenda outlook synchroniseert niet meer discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Sedert enkele dagen weigert de synchronistie de agenda's (outlook 2007 - iPhone 4) op elkaar in/af te stellen. De contactpersonen en notities en emails worden ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
agenda outlook synchroniseert niet meer
Sedert enkele dagen weigert de synchronistie de agenda's (outlook 2007 - iPhone 4) op elkaar in/af te stellen.
De contactpersonen en notities en emails worden wel correct gesynchroniseerd. Ik gebruik iTunes 10 en iOS 4.1 Ik dacht met de 4.1 wordt alles terug normaal ... niet dus. Ik las al een vorige serie hierover : enkele zaken toegepast zonder resultaat. Alle mogelijke outlook.pst die op pc voorkwamen veranderd van extensie behalve één, zelfs deze werd niet gebruikt en komt niet overeen met de data's. Dank bij voorbaat voor de medewerking. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Agenda synchroniseert niet meer! | Warner27 | iTunes | 3 | 04-10-11 01:38 |
agenda synchroniseert niet meer | fasteddyr | iTunes | 54 | 04-08-11 00:29 |
Agenda synchroniseert niet meer met outlook | lineke | iPhone Apps | 0 | 14-10-10 23:05 |
Itunes synchroniseert niet met Outlook agenda/contacts na fw update 3.1.2 | miltonvv | iTunes | 17 | 28-04-10 21:45 |
iPhone synchroniseert niet meer met Outlook | marcovanb | iTunes | 2 | 03-05-08 00:53 |
|
|