iphone 2g connect niet met itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Een vriend van me heeft nog een iphone 2g. hij blijft hangen in de emergency scherm wat ik wou doen is herstellen via itunes helaas ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Een vriend van me heeft nog een iphone 2g.
hij blijft hangen in de emergency scherm wat ik wou doen is herstellen via itunes helaas geeft ie t volgende aan: Itunes kan geen verbinding tot stand brengen met de ipone Antonio omdat deze met een toegangscode is beveligd. U moet uw toegangscode op de iphone invoeren voordat deze met itunes kan worden gebruikt. maar ik kan nergens een toegangscode invoeren... wie o wie kan me helpen...?? Laatst gewijzigd door mykey73; 24-08-10 om 18:50. |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Kan niemand mij hiermee helpen????
|
|
|||
|
|||
![]() al eens bij een apple reseller langs geweest?
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Zet hem in recovery?
|
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wel das niet zo ingewikkeld, dat is een winkel van apple, en die zullen je dus goeie hulp kunnen geven mocht het hier niet opgelost raken
![]() Wil je weten of er 1 in je buurt is? Google gewoon: officiële apple reseller België/Nederland (als Nederlander pak je uiteraard niet België en vice versa e) |
|
|||
|
|||
![]() Citaat:
maar hebt toen DFU MODE geprobeerd das een harde reset en daar is t wel mee gelukt! toch bedankt voor je tip!! |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes connect werkt niet? | Tim14ww | Ontwikkelen voor iOS | 11 | 30-07-14 12:10 |
Waterschade 3GS connect niet met itunes maar werkt wel | Baggio13 | iTunes | 3 | 06-11-10 21:07 |
Problemen met iTunes Connect | Emiel Janson | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 09-06-09 22:58 |
YouTube werkt niet. ''must connect to iTunes'' | iMario | Archief | 3 | 27-05-08 18:32 |
Scherm staat vast met connect itunes afbeelding | Antonio | Unlock [archief] | 11 | 15-04-08 20:51 |
|
|