iphone 2g connect niet met itunes discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Een vriend van me heeft nog een iphone 2g. hij blijft hangen in de emergency scherm wat ik wou doen is herstellen via itunes helaas ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 2g connect niet met itunes
Een vriend van me heeft nog een iphone 2g.
hij blijft hangen in de emergency scherm wat ik wou doen is herstellen via itunes helaas geeft ie t volgende aan: Itunes kan geen verbinding tot stand brengen met de ipone Antonio omdat deze met een toegangscode is beveligd. U moet uw toegangscode op de iphone invoeren voordat deze met itunes kan worden gebruikt. maar ik kan nergens een toegangscode invoeren... wie o wie kan me helpen...?? Laatst gewijzigd door mykey73; 24-08-10 om 18:50. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kan niemand mij hiermee helpen????
|
|
|||
|
|||
al eens bij een apple reseller langs geweest?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zet hem in recovery?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wel das niet zo ingewikkeld, dat is een winkel van apple, en die zullen je dus goeie hulp kunnen geven mocht het hier niet opgelost raken
Wil je weten of er 1 in je buurt is? Google gewoon: officiële apple reseller België/Nederland (als Nederlander pak je uiteraard niet België en vice versa e) |
|
|||
|
|||
Citaat:
maar hebt toen DFU MODE geprobeerd das een harde reset en daar is t wel mee gelukt! toch bedankt voor je tip!! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes connect werkt niet? | Tim14ww | Ontwikkelen voor iOS | 11 | 30-07-14 12:10 |
Waterschade 3GS connect niet met itunes maar werkt wel | Baggio13 | iTunes | 3 | 06-11-10 21:07 |
Problemen met iTunes Connect | Emiel Janson | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 09-06-09 22:58 |
YouTube werkt niet. ''must connect to iTunes'' | iMario | Archief | 3 | 27-05-08 18:32 |
Scherm staat vast met connect itunes afbeelding | Antonio | Unlock [archief] | 11 | 15-04-08 20:51 |
|
|