ipod & iphone op 1 itunes account discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo experts. Ik ben een leek en heb sinds enkele dagen een iphone 3 GS. Maar ik heb al jaren een ipod. Kan ik beide ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipod & iphone op 1 itunes account
Hallo experts.
Ik ben een leek en heb sinds enkele dagen een iphone 3 GS. Maar ik heb al jaren een ipod. Kan ik beide apparaten synchroniseren zonder dat er bestanden verwijderd worden van een van de apparaten? Kan het nergens vinden (heb al gezocht). Durf nu nog geen tweede app in te steken. Groet. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kan per apparaat instellen wat je wilt syncen, dus geen enkel probleem!
|
|||
|
|||
Ok, bedankt.
Kan ik met een gerust gevoel aan de slag! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen | WDS001 | Jailbreak | 1042 | 12-05-11 00:22 |
iPhone Dev Account & Xcode gratis ? | otieboy | iPhone Apps | 3 | 25-04-11 12:59 |
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone | Araucaria | iPhone algemeen | 1 | 25-03-11 09:41 |
Mac OS X: iTunes account (hotmail) omzetten naar mobileme account | MichaelJ | iTunes | 0 | 28-07-10 14:08 |
NL account zonder credit cards en click&buy? | phoenix555 | iPhone Apps | 3 | 16-01-09 19:10 |
|
|