NL account zonder credit cards en click&buy? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Yo, Ik wil graag een NL apple account (kheb nu een amerikaanse) om touchgrind te kopen. Maar ik heb geen pinpas (ja klinkt gek mja) ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
NL account zonder credit cards en click&buy?
Yo,
Ik wil graag een NL apple account (kheb nu een amerikaanse) om touchgrind te kopen. Maar ik heb geen pinpas (ja klinkt gek mja) ook geen creditcards enz dus wil ik met itunes cards geld erop gooien. iemand een idee hoe? (denk dat het niet kan maar toch ff proberen ) Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je zult alsnog een account moeten instellen met een Credit Card of met een Click & Buy account. Daarna kun je gewoon iTunes Gift Cards kopen, en daar mee betalen.
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ga er dan niet mee kopen ofzo alleen via die kaarten |
|
||||
|
||||
Ik denk niet dat je zo even een fake Credit Card nummer intoetst... Neem gewoon een Click & Buy account. Uiteraard wel eerst even een bankpas aanvragen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Aanmaken itunes account met click and buy lukt niet. | paultje360 | iTunes | 22 | 19-01-12 21:31 |
Ervaringen Click & Buy | menn0w | iTunes | 114 | 06-10-11 13:01 |
uw huidige click&buy account is niet langer geldig | missvirusje | iPhone Apps | 11 | 18-09-10 17:07 |
Mac OS X: iTunes account zonder click and buy of creditcard | MichaelJ | iTunes | 1 | 17-08-10 23:20 |
Mac OS X: Click&Buy zonder creditcard? | driesel | iTunes | 1 | 09-07-10 17:59 |
|
|