Eigen website mobiel maken discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe kan ik op een redelijk simpele manier mijn eigen website ook voor iPhonegebruik klaar maken. Een mobiele versie dus. Ik gebruik nu iWeb en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Eigen website mobiel maken
Hoe kan ik op een redelijk simpele manier mijn eigen website ook voor iPhonegebruik klaar maken. Een mobiele versie dus.
Ik gebruik nu iWeb en dit is mijn site nu ; Hondenbegeleiding en Privé-training ?Van De CollieHome? en Australian Shepherd kennel Thx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
iPhone blog | iPhonenieuwsblog.nl, het iPhone blog |
|
||||
|
||||
Thx MacFreaker , maar wat ik eigenlijk wil is dat als je de website opent op je iPhone je een iPhone layout krijgt en op een gewone PC/laptop de gewone versie.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
WordPress › WPtouch iPhone Theme WordPress Plugins En is allemaal (behalve hosting ) gratis. En met wordpress for iphone "gratis in itunes" kan je zelfs zaken toevoegen vanop je iphone . |
|
||||
|
||||
Bedankt om even mee te denken thx
|
|
|||
|
|||
Ik heb nu die iWebkit afgehaald, en ik snap het hele systeem van de opbouw en tags en dit en dat (heb HTMLkennis)
Maar nu is mijn vraag,ik wil een forum Mobiel-maken, dus hoe kan ik nu bijvoorbeeld een topicslijst laden als ik op de titel van het subforum getikt heb? (Concreet: je ziet welke dingen er gepost zijn in het forum) Ik dacht aan de gewone URL van het forum inladen (die verwijst naar dat forum) maar denk niet dat dat zal werken? mvg |
|
|||
|
|||
Citaat:
Code:
<script language=javascript> <!-- if((navigator.userAgent.match(/iPhone/i)) || (navigator.userAgent.match(/iPod/i))) { location.href='http://www.******.nl/mobile/index.html'; } --> </script> |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe maak ik een eigen afbeelding voor applicatie van mobiele website? | Youdidit | Desktop-applicaties | 3 | 30-09-10 18:17 |
Hulp bij maken App van een website | MarkPaulus | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 13-01-10 17:48 |
mobiele website maken | stefaaaan | iPhone Apps | 20 | 19-07-09 14:13 |
|
|