uw huidige click&buy account is niet langer geldig discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vorige keer heel wat gekocht via app store. als ik er nu op klik gebeurt er niets, krjig even het venster en het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
uw huidige click&buy account is niet langer geldig
Ik heb vorige keer heel wat gekocht via app store.
als ik er nu op klik gebeurt er niets, krjig even het venster en het sluit zich meteen weer af. wil ik iets opnieuw downloaden krijg ik de melding: uw huidige click&buy account is niet langer geldig.. Wat is dit nou weer dan?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
misschien even bij ClickAndBuy inloggen en kijken wat er aan de hand is
|
|
|||
|
|||
Net gedaan er staat wel dat ik 0,01eurocent op mn rek. Bij is geschreven en ik de code moet invullen bij click en buy is dit altijd zo? Heb al een week app store kunnen gebruiken zonder problemen
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook vaak genoeg problemen met Click & Buy...
Ik hoef verder geen code's in te vullen.
|
|||
|
|||
Citaat:
Update: Als ik weer een applicatie wil downloaden zegt ie dat mijn click &buy niet meer geldig is en ik naar mijn iTunes op de Computer moet gaan om mijn factuur informatie bij te werken....wat moet ik dan precies doen? Update: Net even ingelogd op click en buy voor de 10e keer en staat er: Helaas is uw toegang tot het ClickandBuy systeem momenteel op grond van een handmatige blokkering door ClickandBuy geblokkeerd.Als u uw ClickandBuy account weer wilt laten vrijgeven, kunt u via het e-mailadres service@nl.clickandbuy.com of het telefoonnummer 020 7947919 contact met ons opnemen. En waarom mag joost weten... :S Laatst gewijzigd door missvirusje; 15-01-09 om 21:51. Reden: Edit knop gebruiken aub |
|
|||
|
|||
humm raar die code was bij mij wel nodig.
@missvirusje had je geen genoeg geld meer op je rekening, en heb je daarna wel apps gekocht(betaalde). want dan kan het zo zijn dat je nog een rekeing moet betalen bij hun. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik denk zelf dat ik te lang heb gewacht om die code in te voeren heb net even gekeken en heb genoeg saldo. en er staat 0.01 eurocent toegevoegd met een code die had ik inderdaad in moeten vullen staat blijkbaar een paar dagen voor anders blokeren ze je :S Dus morgen maar even poging doen om ze te bellen |
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag wel 30x click en buy gebeld...
met 4 telefoons. met 1 toestel kwam ik binnen en heb ik zo'n 3,5 uur aan de telefoon gehangen steeds: "helaas alle medewerkers momenteel in gesprek blijft u alstublieft aan de lijn dan word u doorverbonden naar de eerst beschikbare medewerker blablabla" de andere toestellen vallen uit, of een gespreksfouttoon er tussen door.. En met de telefoon waar ik 3,5 u aan heb gezeten werd gewoon de verbinding verbroken! belachelijk ben er absoluut niet over te spreken. Kan dit niet hoger op gevochten worden?? want dit is gewoon oplichters praktijken ! |
|
|||
|
|||
ik heb n ook een probleempje.
ik heb net wat gekocht bij click and buy, maar schrijft click and buy het vanzelf van mijn rekening af of moet ik het gaan overstorten naar hun rekening. ik hoop snel op antwoord, want anders moet ik geloof ik 15 euro boete betalen |
|
|||
|
|||
hallo ik heb ook die click and buy maar wil hem niet meer weet iemand hoe ik hem moet verwijderen
|
|
|||
|
|||
wat een prutsers bij click and buy. Dat apple met zulke mensen zaken doet!
|
|
|||
|
|||
Heb ook regelmatig problemen met click and buy.
Er staan zoveel negatieve verhalen van hun op internet. Apple zou met een ander in zee moeten gaan Paypal bv. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Aanmaken itunes account met click and buy lukt niet. | paultje360 | iTunes | 22 | 19-01-12 21:31 |
iPad en click& buy | Ariejanuari | iPad algemeen | 21 | 20-01-11 21:52 |
Windows: click & buy betaalgegevens | mieske | iTunes | 0 | 19-09-10 15:25 |
Mac OS X: iTunes account zonder click and buy of creditcard | MichaelJ | iTunes | 1 | 17-08-10 23:20 |
NL account zonder credit cards en click&buy? | phoenix555 | iPhone Apps | 3 | 16-01-09 19:10 |
|
|