iPhone op je desktop? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik ben op zoek naar een app (jailbreak vrij aub) waarmee ik vanaf mijn computer op mijn iphone kan om bijv mails te typen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone op je desktop?
Hoi, ik ben op zoek naar een app (jailbreak vrij aub) waarmee ik vanaf mijn computer op mijn iphone kan om bijv mails te typen oid. Ik kwam een app tegen genaamd 'myPhoneDesktop' - maar dit is er een die meer beloofd dan werkelijk doet.
Weet iemand hier een app; liefst gratis: waar je werkelijk mee op je iphone kan? Apart scherm waar je hem kunt browsen, zelfde scherm als dat je je tel werkelijk in je hand hebt. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik denk niet dat daarvoor een app bestaat.
|
|
|||
|
|||
Ok, jammer om te horen! Spijtig... Is er al iets bekend over tethering? Op mn samsung kon ik onbeperkt met mn laptop op internet, ik hoopte dat zo'n soort app misschien toch een manier was om te kunnen mailen als ik onderweg ben
|
|
||||
|
||||
Veency, maar daarvoor is wel een jailbreak voor nodig.
Tethering, daar is ook een jailbreak voor nodig. D.m.v. MyWi. Zonder jailbreak is er geen app die dat kan. |
|
|||
|
|||
weer eentje die zich toch zal moeten aansluiten bij de "dark side of the iphone society"
|
|
||||
|
||||
Bij welke provider ben je? Tethering is bij sommige providers (bijvoorbeeld Mobile Vikings) wel mogelijk zonder jailbreak en activeer je door de APN-instellingen in te voeren onder Instellingen -> Algemeen -> Netwerk -> Mobiel Datanetwerk -> Internet-tethering.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Jailbreaken it is! |
Labels |
app, browsen, computer, desktop, iphone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iPhone gebruiken op je desktop? | stellaferox | Desktop-applicaties | 1 | 14-04-11 18:37 |
iphone desktop stand | crazydice | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 14-08-09 19:13 |
desktop iphone | iphoneremon | Desktop-applicaties | 5 | 02-12-08 21:13 |
Windows: iphone besturen via desktop | numbro2 | Desktop-applicaties | 8 | 14-05-08 12:01 |
|
|