iphone besturen via desktop discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Heren en dames, Ik ben eigenlijk opzoek naar een applicatie waarmee ik mijn iphone kan besturen via mijn desktop. Is zoiets er al? bedankt voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iphone besturen via desktop
Heren en dames,
Ik ben eigenlijk opzoek naar een applicatie waarmee ik mijn iphone kan besturen via mijn desktop. Is zoiets er al? bedankt voor de reacties! n2
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hmm zover mij bekend, is er niet zo programma voor je iPhone (kan mij vergissen)
Ze hebben wel zo iets als iRemote, dus als ze al zoiets kunnen maken dan zullen ze ook wel een iDesktop [kunnen]maken
|
||||
|
||||
Citaat:
Precies mijn gedachte! Daarnaast had ik een soortgelijke applicatie voor mijn vario2! |
|
|||
|
|||
Dit is mogelijk met de Microsoft Exchange Server.
~altrnt |
|
||||
|
||||
Hey altrnt, dat is goed nieuws,
maar kan je het iets verder uit leggen? Hoe kan ik mijn iphone dan besturen via exchange? Kan ik dan ook de muziek functie bedienen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Jij bedoelt de remote wipe optie in Exchange, daarmee kun je de iPhone op afstand resetten / leegmaken (ivm. diefstal of i.d.). Ik denk dat de anderen bedoelen een soort RDP / VNC optie van PC / Mac -> iPhone .. right ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
~altrnt |
|
||||
|
||||
Jeps jij hebt hem door Het is gewoon de optie om vanaf je iPhone je computer te kunnen besturen. Net zoiets als LogMeIn.
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac/PC besturen met de iPhone | yoeri | iPhone Apps | 131 | 19-08-11 11:25 |
iPhone/iPod besturen vanaf Desktop | Werner85 | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 13-09-10 10:20 |
Iphone/Ipod touch besturen vanaf desktop | Woutair | Chat en geruchten | 5 | 20-03-09 12:19 |
iphone vanaf mac besturen? | knijn | iPhone algemeen | 1 | 07-12-08 18:13 |
iPhone muziek besturen | Lorsk8 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 21-06-08 19:23 |
|
|