Iphone/Ipod touch besturen vanaf desktop discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand of dit kan en zo ja hoe kan ik dit doen? Gewoon voor Windows. Grtz Woutair...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone/Ipod touch besturen vanaf desktop
Weet iemand of dit kan en zo ja hoe kan ik dit doen? Gewoon voor Windows. Grtz Woutair
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
via veency
dan moet je een vnc programma hebben op je computer en dan alleen het ip van je iphone invoeren geen wachtwoord of iets |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
instellingen/ Wi-Fi/ dan moet je op het blauwe pijltje van jouw Wi-Fi klikken en daar staat je ip
|
|
|||
|
|||
Unable to connect krijg ik maar probeer ik dan niet te connecte met mn eigen computer? Want ik wil mn Iphone besturen vanaf mn computer heh
|
|
||||
|
||||
Volgens mij kan dat ook via de SDK van Apple
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Labels |
besturen, desktop, iphone, ipod, windows |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
programma om iphone vanaf computer te besturen | El_Rutgero | Desktop-applicaties | 11 | 18-08-12 16:14 |
iPhone/iPod besturen vanaf Desktop | Werner85 | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 13-09-10 10:20 |
Desktop op iPhone / iPod Touch | floyd555 | Archief | 2 | 26-03-09 21:45 |
iphone vanaf mac besturen? | knijn | iPhone algemeen | 1 | 07-12-08 18:13 |
Windows: iphone besturen via desktop | numbro2 | Desktop-applicaties | 8 | 14-05-08 12:01 |
|
|