desktop iphone discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) goedenavond allemaal, even een vraag an iedereen. ik krijg rechtsbovenin naast de accu een icoontje van een telefoon met een toetsenbord eronder. weet iemand wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
desktop iphone
goedenavond allemaal,
even een vraag an iedereen. ik krijg rechtsbovenin naast de accu een icoontje van een telefoon met een toetsenbord eronder. weet iemand wat dit inhoud. alvast bedankt remon ps wie weet wat een nieuw glas kost op de iphone mijn vriendin heeft haar laten vallen. en waar kunnen we dat laten doen. alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
kun je een screenshot maken en deze hier posten?
want zo zou ik niet weten wat je bedoelt. |
|
|||
|
|||
ik weet niet wat het inhoud, maar je kan het weg halen door naar je instellingen te gaan dan naar telefoon->en dan de TTY uit te schakelen
|
|
||||
|
||||
Over TTY is al meer dan genoeg geschreven op dit mooie forum.
Voor reparaties ga je even naar: iPod Reparatie Nederland iPod & iPhone Reparaties Laagste prijs 24 uurs service
|
|||
|
|||
Dit vond ik in een ander topic
Citaat:
|
|
|||
|
|||
mmmm screenshot en dan posten. ken ik niet soory. is het mogelijk om je deze te mailen.
thnx he jongens top dank je wel. tty uitschakelen super bedank remon Laatst gewijzigd door iScorpio; 02-12-08 om 21:17. Reden: samenvoegen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: iPhone gebruiken op je desktop? | stellaferox | Desktop-applicaties | 1 | 14-04-11 18:37 |
iPhone op je desktop? | Possimpible | iPhone Apps | 6 | 18-09-10 15:18 |
iphone desktop stand | crazydice | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 14-08-09 19:13 |
Windows: iphone besturen via desktop | numbro2 | Desktop-applicaties | 8 | 14-05-08 12:01 |
|
|