Itunes 10 geeft activatie server problemen? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik met itunes 10 op me windows 7 probeer me telefoon te updaten van 4.01 naar 4.02 of 4.1 krijg ik steeds de melding ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Itunes 10 geeft activatie server problemen?
Als ik met itunes 10 op me windows 7 probeer me telefoon te updaten van 4.01 naar 4.02 of 4.1 krijg ik steeds de melding dat hij een of andere server niet kan vinden en dus niet kan updaten ?
Op me oude laptop heb ik toen ook itunes 10 gezet en daarmee lukte het wel ? Weet iemand hoe dit probleem opgelost kan worden en zou het ermee te maken kunnen hebben dat ik ook op deze computer me software terug gezet heb ooit van 4.02 naar 4.01 met SSH of zoiets? Laatst gewijzigd door haagsegoof; 06-09-10 om 08:42. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
gewoon de laatste regel die jij er bij hebt gezet gewoon terug verwijderen |
|
||||
|
||||
Bedankt voor de reactie maar waar vind ik dat bestand en welke? Ik heb zelf niets verandert ?
|
|
||||
|
||||
C:\WINDOWS\SYSTEM32\DRIVERS\ETC\HOSTS
Daar kan je het bestand vinden . gewoon openen met kladblok wel openen als administrator. en deze regel verwijderen 74.208.10.249 gs.apple.com |
|
||||
|
||||
En daarna opletten dat je het bestand niet als .txt opslaat maar onder de originele naam
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem, maar ik heb nooit iets met dat SSH of Saurik's server gedaan...
Uhm, ik heb in die map :\WINDOWS\SYSTEM32\DRIVERS\ETC\ drie bestanden verwijderd: host, host umbrella en iets met SAM in de naam en nu doet hij het wel...is dat raar? Laatst gewijzigd door Taab; 09-09-10 om 22:52. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Itunes 10 geeft activatie server problemen? | bernard6666 | iTunes | 1 | 05-09-10 12:07 |
Iphone 4 activatie problemen | Blacktree | iPhone algemeen | 5 | 03-08-10 10:41 |
Problemen uitgaande server email op Iphone | Leenke | iPhone algemeen | 2 | 06-07-10 09:04 |
1.1.3 geeft problemen met itunes 7.6 | midon | Archief | 5 | 01-02-08 01:02 |
|
|