fotostream naar filmrol discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe kan ik op een makkelijke manier foto's kopieren van de fotostream naar de filmrol? Op mijn iPhone gebeurt dit niet automatisch. Als ik ze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
fotostream naar filmrol
Hoe kan ik op een makkelijke manier foto's kopieren van de fotostream naar de filmrol? Op mijn iPhone gebeurt dit niet automatisch.
Als ik ze dan aanvink en zeg bewaar > in filmrol dan gebeurd er ook niets. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Aanvinken en op bewaar drukken. Bij mij verschijnt de foto dan in de filmrol.
|
|||
|
|||
Dat heb ik al meerdere malen geprobeerd maar er gebeurd niet veel. Ben nochtans met Wi-Fi verbonden. Wel met het Wi-Fi op het werk mss dat het hiermee iets te maken heeft.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Doe het eens op de andere manier; je gaat naar fotostream maar je klikt eerst op de foto en dan links onderaan kan je op dat pijltje klikken en dan krijg je verschillende mogelijkheden zoals e-mail foto,bericht,wijs toe aan contact enz...., helemaal onderaan zie je bewaar in filmrol staan. Als dat ook niet gaat dan kopieer je die foto, vinger op de foto blijven houden en dan moet er kopieer opkomen. Dan ga je bv naar whatsapp en stuur de foto naar iemand of stuur deze naar je eigen en op deze manier komt de verzonden foto ook automatisch in je camera roll terecht. |
|
|||
|
|||
Ik heb het nu ook individueel geprobeerd en dit werkt ook niet. Ik kan de optie wel klikken maar ze komen niet bij in de film rol.
Dit heb ik nu thuis op het Wi-Fi geprobeerd. Ook als ik ze naar mijn eigen doorstuur met whatsapp dan komen ze niet in de filmrol terecht. |
|
||||
|
||||
Heb je je telefoon al eens gereset?
|
|
|||
|
|||
Das echt wel zeer straf moet ik zeggen, mss de iphone eens resetten?
Ik heb overlaatst volledig moeten herbeginnen, had ook een probleempje en geraakte er ook niet van af, meteen de iPhone herstelt van begin tot het einde, kruipt wat werk in, eerst de foto's op pc gezet enz....zodat ik zeker was ik deze niet kwijt zou zijn. Probleem is nu weg . Mss zal je dit ook eens moeten doen? Iphone al eens uitgelegd en terug aan? |
|
|||
|
|||
gewoon uit en aanzetten heb ik inderdaad al eens gedaan, maar dit heeft niet geholpen.
Ik wil gewoon de foto's uit de stream op mijn pc hebben. Ik dacht dat dit het makkelijkste ging door ze in de filmrol te zetten en dan gewoon te importeren op de pc. Ik heb ook al eens geprobeerd met de iCloud applicatie maar deze wilt de foto's in de fotostream ook niet synchroniseren met mijn PC. Resetten zie ik echt als allerlaatste redmiddel want heb niet veel zin om de iPhone opnieuw terug in te stellen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verschil tussen Filmrol en fotostream | omejoop38 | iPhone algemeen | 16 | 06-02-13 13:18 |
Foto: Foto's kopieren naar Filmrol | akkermansm | Muziek, foto & video | 1 | 14-01-12 20:26 |
Windows: Foto's synchroniseren vanuit filmrol naar pc naar fotobibliotheek | Culo | iTunes | 7 | 10-09-11 20:07 |
Foto: hoe terug naar filmrol | nonkie79 | Muziek, foto & video | 1 | 25-06-11 01:49 |
|
|