//

Foto's kopieren naar Filmrol

Foto's kopieren naar Filmrol discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor een bepaalde app moet ik foto's in mijn Filmrol hebben staan om deze foto's te kunnen gebruiken. Is het mogelijk om foto's vanuit andere ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-01-12, 10:57
akkermansm akkermansm is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 16
Question Foto's kopieren naar Filmrol

Voor een bepaalde app moet ik foto's in mijn Filmrol hebben staan om deze foto's te kunnen gebruiken. Is het mogelijk om foto's vanuit andere mappen naar de Filmrol map te kopieren?
Desnoods via een jailbreak app.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-01-12, 19:26
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Kan zijn ik u verkeerd begrijp: maar als je foto's wil overzetten van pc naar iPhone daar gebruik ik de app photosync voor, gaat via Wi-Fi, is heel makkelijk.

Ik heb apps staan op mijn iPhone waar ik al mijn foto's en video's kan inplaatsen en er een code opzit zodat niet iedereen het kan zien , deze foto's kan ik wel terug naar mijn foto roll zetten mocht dat nodig zijn,je kan ze vanuit de app zelf ook nog doormailen. In die app zelf kan ik een foto gewoon zoveel kopieren als ik wil.

Ik snap uw uitleg nie volledig dus mss het één van deze 2 is je moest weten?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Foto's synchroniseren vanuit filmrol naar pc naar fotobibliotheek Culo iTunes 7 10-09-11 19:07
Foto's bibliotheek van iphone naar pc kopieren Luuktb iTunes 1 02-08-11 21:48
Foto: Probleem met kopieren foto map van pc naar Iphone koom11 Muziek, foto & video 0 20-08-10 13:38
Foto's die op de filmrol staan overzetten naar pc snoopy iTunes 5 29-06-10 23:12
iPhoto foto's naar iPhone in filmrol iTim iTunes 3 07-08-09 15:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:00.