Verschil tussen Filmrol en fotostream discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Als je op de Iphone het ikoontje Foto´s opent zie je de albums Filmrol en Fotostream.. Wat is het verschil...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verschil tussen Filmrol en fotostream
Als je op de Iphone het ikoontje Foto´s opent zie je de albums Filmrol en Fotostream..
Wat is het verschil |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Photo Stream is een mechanisme om met iCloud gemaakt plaatjes te delen met andere apparaten zoals iPads, Apple TV, Macs, Windows PC's, iPods. |
|
|||
|
|||
Simpeler uitgelegd is dat filmrol uw foto's die gemaakt zijn met uw iphone en daarop ook opgeslagen.
Mits ge icloud gebruikt en photostream aan hebt staan, gaat hij die foto's streamen naar uw icloud, die deze doorstuurt naar uw andere apparaten die aan icloud gekoppeld zijn. Dus fotorol staat op uw toestel, photostream staat op uw host van icloud. |
|
|||
|
|||
Maar dan heb je zeker ook de icloud programma nodig voor op de pc zodat de foto's ook op de pc te zien zijn?
anton |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
En als ik de foto's van de fotorol wis om meer intern geheugen te krijgen, blijven die foto's dan wel in de stream (iCloud) staan?
|
|
|||
|
|||
Ja, die blijven daar staan, maar dacht max 1000 stuks en dan gaat hij de oudsten verwijderen.
|
|
|||
|
|||
kan iemand bovenstaande bevestigen want ik zit al op 960 foto's en ik wil niks kwijtraken🙉
|
|
|||
|
|||
De foto's die u uploadt naar Mijn fotostream worden gedurende 30 dagen in iCloud bewaard. Zo hebt u voldoende tijd om verbinding te maken met uw apparaten en de foto's te downloaden.
Meer iCloud: veelgestelde vragen over Fotostream |
|
|||
|
|||
Mijn dank voor de support 👍
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dan is er iets mis met je instellingen... Bij mij gaan die foto's quasi onmiddellijk naar m'n windows pc.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Je bedoelt foto's die niet van je pc naar de iphone gaan? Dat moet je zelf doen. Was ergens topic over, weet niet juist meer waar. Ik klik met rechtermuisknop en dan kan ik ze naar mijn iphone loaden.
|
|
|||
|
|||
nee ik bedoel dat mijn foto's niet van de cloud verwijderd worden na 30 dagen...
|
|
|||
|
|||
Ha zo, sorry voor misverstand
|
|
|||
|
|||
Geen probleem
Maar 't is het eerste dat ik hoor van die 30 dagen. Is dat een instelling ofzo? Niet dat ik het wil, foto's die ik wil op de pc hebben, kopieer ik van de cloudmap naar de harde schijf van pc en opgelost... Maar 't interesseert mij wel. |
Labels |
filmrol, fotostream |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verschil tussen 3G en 3G(S) | RioolDokter | iPhone algemeen | 1 | 11-10-11 10:44 |
iPhone 4: Verschil tussen basebands? | dutchronnie | Unlock | 4 | 24-11-10 16:01 |
Verschil tussen I phone | Exis | Archief | 2 | 04-12-08 23:06 |
verschil tussen iphone 1 en 2 | marcelleke | Archief | 2 | 04-08-08 19:47 |
|
|