iPhone 4 wil niet meer updaten. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een paar dagen wil mijn iPhone 4 geen update meer binnenhalen die hij aangeeft via de AppStore . Er staat nu een rode 3 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 wil niet meer updaten.
Sinds een paar dagen wil mijn iPhone 4 geen update meer binnenhalen die hij aangeeft via de AppStore .
Er staat nu een rode 3 (3 updates) en wanneer ik naar update ga verschijnt er niets.?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Probeer eens via iTunes om de updates binnen te halen.
|
|
|||
|
|||
Ik heb de iPhone nu aangesloten op de Windows pc en iTunes start op, hoe kan ik nu updaten ?
|
|
|||
|
|||
Door bij "Apps" op update te klikken.
|
|
|||
|
|||
Normaal gezien doet iTunes de updates automatisch tijdens het syncen. Tenzij je dit anders hebt ingesteld.
Of ik moest me vergissen natuurlijk. |
|
|||
|
|||
Tijdens het syncen worden de apps eventueel opnieuw op de iPhone gezeet. Het updaten van de apps is een manuele handeling in het mapje Apps.
|
|
|||
|
|||
Ik maak verbinding met iTunes
Onder apps zie ik niet de optie updaten, nieuwe apps auto synchroniseren staat aangevinkt. |
|
|||
|
|||
Anders eventueel de apps verwijderen van je toestel en deze opnieuw binnen halen. Dan heb je ook meteen de laatste updates van de apps.
|
|
|||
|
|||
Als dat de enige manier is, moet ik alle apps vewrwijderen?
is een beetje werk ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 februari 2013 om 13:50 ---------- Ik heb er een paar verwijderd en het probleem is opgelost. Thx allen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
plots wil iphone en ipad niet meer updaten | Tubbs | iPhone algemeen | 1 | 02-02-13 10:12 |
iPhone 4g wil niet updaten | 101 | iPhone algemeen | 10 | 27-11-11 22:53 |
iPhone wil niet updaten en herstellen | JroisRuss | iPhone algemeen | 3 | 26-10-11 16:15 |
Windows: iTunes wil niet meer updaten. | Chane | iTunes | 3 | 12-12-08 13:15 |
|
|