iPhone wil niet updaten en herstellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iPhone 3Gs firmware versie 4.1. Ik heb hem gejailbreakt met limera1n. Hij deed het altijd prima totdat ik hem een keer wou ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone wil niet updaten en herstellen
Ik heb een iPhone 3Gs firmware versie 4.1. Ik heb hem gejailbreakt met limera1n. Hij deed het altijd prima totdat ik hem een keer wou updaten naar de nieuwere firmware versie (5). Dat lukt dan niet, dan krijg ik deze foutmelding:
"De iPhone kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan.(3194)" Iemand ideeën? Zou heel fijn zijn. Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
is het toestel simlockvrij of gebruik je ultrasnow?
zoniet staan je host files nog origineel ? |
|
|||
|
|||
Hij was simlockvrij maar ik heb nu een abbonoment (geen idee of dat relevant is)
En het spijt me maar ik weet ook niet wat host files zijn |
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken. Voor jouw probleem had je bijvoorbeeld dit topic gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3g wil niet herstellen | YannickSHS | iPhone algemeen | 2 | 02-08-11 19:35 |
iphone wil niet herstellen | thatsmaddog | iPhone algemeen | 0 | 20-03-11 21:33 |
iPhone: iphone 4 wil niet herstellen Help!? | alie91 | Jailbreak | 3 | 28-11-10 19:18 |
iPhone 4 wil niet updaten en/of herstellen | Jeroen1991 | iPhone algemeen | 1 | 12-08-10 01:30 |
iPhone wil niet herstellen | Lothian | Unlock [archief] | 51 | 01-06-08 12:35 |
|
|