iPhone 3g wil niet herstellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone 3G wil niet meer herstellen, ik krijg iedere keer error 6 en error 2009. ik heb de DFU mode geprobeerd en zelfs dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 3g wil niet herstellen
Mijn iPhone 3G wil niet meer herstellen, ik krijg iedere keer error 6 en error 2009.
ik heb de DFU mode geprobeerd en zelfs dat wil niet werken. heeft iemand suggesties? als ik mijn iphone uit mijn PC haal geeft het schermpje nogsteeds aan dat hij aan itunes connected is.. of ik krijg de WSOD. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Error 9 wijst meestal op een onderbreking van de USB connnectie. Gaat de kabel direct in de PC of via een hub, probeer eens een andere poort en andere kabel.
|
|||
|
|||
andere poorten gebruikt, ook andere kabel maar alweer wil het niet lukken.. en ik krijg nu oook nog een error 14.
Laatst gewijzigd door YannickSHS; 02-08-11 om 19:55. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 wil niet herstellen fout :1013 | mrwhoopie | iPhone algemeen | 9 | 14-06-11 23:08 |
iphone wil niet herstellen | thatsmaddog | iPhone algemeen | 0 | 20-03-11 21:33 |
iPhone: iphone 4 wil niet herstellen Help!? | alie91 | Jailbreak | 3 | 28-11-10 19:18 |
iPhone 4 wil niet updaten en/of herstellen | Jeroen1991 | iPhone algemeen | 1 | 12-08-10 01:30 |
iPhone wil niet herstellen | Lothian | Unlock [archief] | 51 | 01-06-08 12:35 |
|
|