Iphone 4 wil niet herstellen fout :1013 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone was dus gevallen met als gevolg heel de achterkant stuk,ik laat de telefoon herstellen en zie dat hij nu in herstelmodus staat,ik krijg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 wil niet herstellen fout :1013
Mijn iPhone was dus gevallen met als gevolg heel de achterkant stuk,ik laat de telefoon herstellen en zie dat hij nu in herstelmodus staat,ik krijg hem echter niet uit deze modus ik krijg telkens de fout 1013
Het is een legitiem toestel dus geen jailbrake of what ever...ik gebruik zelf Mac osx,wat kan ik doen? Alvast hartelijk bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zie dat je Mac genruikt, maar in Windows is het zo dat je de hosts file moet aanpassen en alles waar Apple in voorkomt moet je er uit halen en dan weer opslaan, zal voor Mac denk ik niet anders zijn.
|
|
|||
|
|||
hmm dit helpt niet echt helaas :'(
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Ook dit heb ik heb ik geprobeerd,helaas ook zonder resultaat,ik weet zelfs niet wat TinyUmbrella is :s
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
TinyUmbrella heeft er nooit opgestaan en heb ik nooit gebruikt vermits het geen jailbrake is...het probleem is er wel nog steeds...
|
|
|||
|
|||
Het toestel gaat binnen...dat ze maar zien wat ze er mee doen. :'(
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iTunes 1013 fout ( host aanpassen werkt niet ) | mechajunior | iTunes | 1 | 04-04-11 13:41 |
Kan iPhone niet herstellen fout :-((1) help | stijnstaessens | iPhone algemeen | 1 | 04-04-11 00:04 |
iPhone: iPhone 4 blijft hangen in recovery, fout 1013 bij herstellen | thaguz | Jailbreak | 4 | 27-03-11 16:10 |
4g in herstel modus + 1013 fout.. | pascalbrouwers | iPhone algemeen | 4 | 27-03-11 14:19 |
fout melding 1013 help help | gooddiesel | iPhone algemeen | 2 | 09-10-10 14:35 |
|
|