Kan iPhone niet herstellen fout :-((1) help discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb geprobeerd om mijn iPhone 4 32gb te jailbreaken maar dit is dan mislukt maar wil nu mijn iPhone reparen naar iOS 4.3.1 dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan iPhone niet herstellen fout :-((1) help
Ik heb geprobeerd om mijn iPhone 4 32gb te jailbreaken maar dit is dan mislukt maar wil nu mijn iPhone reparen naar iOS 4.3.1 dit lukt in Windows xp maar wil graag via Mac osx willen herstellen maar ik krijg dan altijd een fout melding in iTunes "fout (1)"
Weet er soms iemand een idee hoe ik mijn iPhone 4 terug kan ten volle benutten? Alstublieft dat zou mij veel plezier doen alvast bedankt om dit te lezen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
probeer het progamma ireb van ih8sn0w
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Fout:De iphone kan niet worden gesynchroniseerd de vereiste schijf is niet gevonden. | Merit | iPhone algemeen | 4 | 29-01-11 18:38 |
fout melding 14 and kan niet meer herstellen | gajan | iPhone algemeen | 1 | 14-02-10 18:33 |
Kan iPhone niet synchroniseren, onbekende fout (-54) | marco_sire | iTunes | 8 | 04-08-09 20:28 |
3.0 FW met shift+klik Herstellen kreeg ik fout (10) toen via IT herstelt kan nu niets | deaapdaar | Archief | 0 | 23-07-09 00:47 |
iPhone 1e gen.: Kan iPhone niet herstellen | altrnt | Unlock | 15 | 03-10-08 14:52 |
|
|