iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Touch ID werkt niet meer goed (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/147377-touch-id-werkt-niet-meer-goed.html)

bigboy52 04-11-13 13:02

Touch ID werkt niet meer goed
 
Hallo allemaal,

Mijn Touch ID werkt niet meer zo goed als eerst.
Weet iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt!

daveensannie 04-11-13 13:44

Miss f goed schoonmaken of anders f vingerprint verwijderen en opnieuw configureren ?

bigboy52 04-11-13 13:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daveensannie (Bericht 931054)
Miss f goed schoonmaken of anders f vingerprint verwijderen en opnieuw configureren ?

al geprobeerd werkt maar voor even en daarna word het weer niet herkend

Cliffiphone4 04-11-13 19:40

vingers wassen, homebutton schoonvegen en opnieuw configureren.
Werkte bij mij prima!

rudiewissink 09-11-13 21:40

Touch ID werkt niet bij APP store en ITunes store wie heeft hier een oplossing voor alvast bedankt RUDIE

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 november 2013 om 21:54 ----------

Touch ID WERKT NIET BIJ APP STORE EN I TUNES STORE WIE HEEFT HIER EEN OPLOSSING VOOR ALVAST BEDANKT RUDIE

apotheosis 09-11-13 22:15

Sta da ingestelt in je instellingen?
Intellingen-algemeen-touch id en toegangscode.

De 1ste keer moet ik nog zelf mijn paswoord ingeven, vanaf de 2de keer altijd met de vinger ;).

wollie1979 10-11-13 23:08

dat touchID met aankopen lijkt nog niet helemaal 100% te werken. Het is me een aantal keer gelukt, maar ook vaak genoeg moet ik alsnog mijn Apple ID invoeren bij een aankoop. Als ik bij de TouchID instellingen de switch voor aankopen dan even uitzet en weer aanzet (en eenmalig mijn Apple ID invul), dan werkt het weer voor een tijdje. Maar dat kan zo weer veranderen, waardoor ik toch weer mijn Apple ID moet invoeren. Hebben meerderen dit?

hot12345 11-11-13 11:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wollie1979 (Bericht 932938)
dat touchID met aankopen lijkt nog niet helemaal 100% te werken. Het is me een aantal keer gelukt, maar ook vaak genoeg moet ik alsnog mijn Apple ID invoeren bij een aankoop. Als ik bij de TouchID instellingen de switch voor aankopen dan even uitzet en weer aanzet (en eenmalig mijn Apple ID invul), dan werkt het weer voor een tijdje. Maar dat kan zo weer veranderen, waardoor ik toch weer mijn Apple ID moet invoeren. Hebben meerderen dit?

Nee, Als je dit probleem hebt.. bel applecare en maak een afspraak in apple store in amsterdam. Dit hoort niet.

wollie1979 11-11-13 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hot12345 (Bericht 932994)
Nee, Als je dit probleem hebt.. bel applecare en maak een afspraak in apple store in amsterdam. Dit hoort niet.

zo erg is het ook niet dat ik daarvoor helemaal naar A'dam ga karren. Het komt af en toe voor dat ik alsnog het AppleID moet invoeren. Meestal kan ik gewoon de touchID gebruiken. No problem dus....er zijn ergere dingen :d


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:22.