Touch ID werkt niet meer goed discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Mijn Touch ID werkt niet meer zo goed als eerst. Weet iemand hier een oplossing voor? Alvast bedankt!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Touch ID werkt niet meer goed
Hallo allemaal,
Mijn Touch ID werkt niet meer zo goed als eerst. Weet iemand hier een oplossing voor? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Miss f goed schoonmaken of anders f vingerprint verwijderen en opnieuw configureren ?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
vingers wassen, homebutton schoonvegen en opnieuw configureren.
Werkte bij mij prima! |
|
|||
|
|||
Touch ID werkt niet bij APP store en ITunes store wie heeft hier een oplossing voor alvast bedankt RUDIE
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 9 november 2013 om 21:54 ---------- Touch ID WERKT NIET BIJ APP STORE EN I TUNES STORE WIE HEEFT HIER EEN OPLOSSING VOOR ALVAST BEDANKT RUDIE |
|
|||
|
|||
Sta da ingestelt in je instellingen?
Intellingen-algemeen-touch id en toegangscode. De 1ste keer moet ik nog zelf mijn paswoord ingeven, vanaf de 2de keer altijd met de vinger . |
|
|||
|
|||
dat touchID met aankopen lijkt nog niet helemaal 100% te werken. Het is me een aantal keer gelukt, maar ook vaak genoeg moet ik alsnog mijn Apple ID invoeren bij een aankoop. Als ik bij de TouchID instellingen de switch voor aankopen dan even uitzet en weer aanzet (en eenmalig mijn Apple ID invul), dan werkt het weer voor een tijdje. Maar dat kan zo weer veranderen, waardoor ik toch weer mijn Apple ID moet invoeren. Hebben meerderen dit?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
zo erg is het ook niet dat ik daarvoor helemaal naar A'dam ga karren. Het komt af en toe voor dat ik alsnog het AppleID moet invoeren. Meestal kan ik gewoon de touchID gebruiken. No problem dus....er zijn ergere dingen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
touch screen werkt niet goed tijdens opladen | Mixpac | iPhone algemeen | 3 | 30-11-12 12:57 |
Ipod touch 2g mc model werkt niet goed met usb 2.0 | Djon | iTunes | 0 | 05-08-10 12:22 |
Menuknop werkt niet goed meer | wout1986 | iPhone algemeen | 3 | 26-05-10 01:12 |
|
|