Geen geluid bij apps en toedsenbordklik discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na updaten van ios 7 had ik een probleempje. Er kwam geen lock geluid , toetsenbord tikjes en ook geen geluid bij spelletjes. En wanneer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen geluid bij apps en toedsenbordklik
Na updaten van ios 7 had ik een probleempje.
Er kwam geen lock geluid , toetsenbord tikjes en ook geen geluid bij spelletjes. En wanneer ik de bar ( zijkant van iphone ) van de iphone om hoog en omlaag doe dan komt er geen icoontje zovan geluid aan geluid uit . Ik weet wel dat je hem kan fixen met assitive touch ofzo maar als ik hem uit wil doen moet ik weer zo doen wie kan mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Doe eens een harde reset, home en power button tegelijk indrukken totdat apple icoontje weer verschijnt.
Succes
|
|||
|
|||
Al geprobeerd maar toch bedankt!
|
|
|||
|
|||
Toetsgeluiden toevallig niet uitgezet? By geluiden naar onder scrollen
|
|
|||
|
|||
Nope , ook al gecheckt maartoch bedankt!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen geluid bij apps ipad 2 | danny1984 | iPad algemeen | 0 | 12-11-12 19:04 |
iPhone geeft geen geluid bij apps | dora95 | iPhone algemeen | 17 | 07-11-12 12:02 |
Geen geluid bij apps, wel bij muziek en viedeo's | WennBee | iPad algemeen | 5 | 28-03-12 19:37 |
ondanks geluid aan, geen geluid op iPad2 bij games | tsipori | iPad Games | 5 | 25-07-11 23:58 |
Geen geluid bij Apps | gaijkema | iPad algemeen | 7 | 19-01-11 18:28 |
|
|