Geen geluid bij Apps discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie weet raad? Als ik een prentenboek, tijdschrift of spelletje uit de appstore download krijg ik daar geen geluid bij. Alle andere applicaties doen het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen geluid bij Apps
Wie weet raad? Als ik een prentenboek, tijdschrift of spelletje uit de appstore download krijg ik daar geen geluid bij. Alle andere applicaties doen het gewoon. Ik heb alle instellingen bekeken. Doe ik iets fout?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
in sommige app kan je dat "intern" afzetten. Mss is het zoiets?
|
|
|||
|
|||
Helaas is dat niet de oplossing, maar toch bedankt.
|
|
|||
|
|||
zit er wel geluid bij de app? niet bij alle aps zit geluid tot zo ver ik weet.
|
|
||||
|
||||
Heb je het knopje aan de zijkant van je iPhone omgehaald?
|
|||
|
|||
Gelukt!
Het is een iPad, maar er was nog een klein knopje aan de zijkant....
|
|
||||
|
||||
Is de mute-knop gewoon die je omgezet had dus, probleem opgelost!
|
|
|||
|
|||
Na die update van begin vorige maand is die knop van functie veranderd ( het was eerst de knop om de rotatie vast te zetten) en dat was ik alweer vergeten.
Bedankt iedereen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
Geen geluid bij bellen! | Chrisy76 | iPhone algemeen | 6 | 04-05-11 15:27 |
Geluid bij sommige APPS valt soms weg | janbeul | iPhone Apps | 5 | 03-04-11 12:52 |
geen geluid bij oproep | faith_999 | iPhone algemeen | 2 | 30-04-08 10:16 |
|
|